• albin04

västernorrlandsbrudar,del 4

Halloj brudar!!

Tydligen skriver vi så flitigt så dom blir avstängda

Här kommer 4:an.....

• Svar på tråden västernorrlandsbrudar,del 4
  • LECT

Grattis ViSt, albin04, Lothis och Smulan1! Nu är ni fruar!
    Ni måste skriva och berätta hur det var sen när ni får tid över!

• ViSt

LECT
    Det var en helt underbar dag.Dagen blev över förväntan

• LECT

Låter underbart ViSt!!! Jag förväntar mig mer detaljer framöver...

• Bubblan73

Ringde just en kompis och då var en annan kompis där och planerade inför vårt bröllop....otrooligt va nyfiken jag blir:)

Har ni något tips på vilken champagn eller annat bubbligt som är bra och inte alltför dyrt till brudskålen?

• grabbarna

klippte mig idag och ser inte klok ut jag upprepar jag ser INTE klok ut *gråter* tur att jag har 1 år på mig att få det att växa ut igen....

jag som vill ha halvuppsatt med tiara får nog ändå köpa till löshår efter dagens bravader...

• Bubblan73

Grabbarna - kan det verkligen vara så jätefarligt...vad blev fel? Däremot tror jag alltid löshår är en bra idé när man ska gifta sig så blir det lite extra mycket, liksom...
    Jag tillhör de lyckligt lottade som rycker på axlarna och tänker "det växer ut"

• grabbarna

allt blev fel, tror människan fick storhetsvansinne när hon fick en sax i handen.jag har tappat en hel del hår efter amningen så att hon skulle klippa upp det lite var jag med på för att det var annars en ganska skarp kant eftersom jag tappat mer hår fram men det var ung bara 2 cm som behövdes klippa bort men hon klippte ung 1 dm överallt och tunnade ur mitt tjocka hår jättemycket märker jag nu, det är ju nästan inget kvar och det jag har påminner om en hockefrilla

och fast att jag säger att hon INTE får klippa det så att det ska ligga fram mot ansiktet så klipper hon exakt så!! hörde hon bara bla,bla,bla eller vadå? fick dessutom betala för styling jag inte beställt hon torkade håret lite snabbt för hon ville se hur det drog ihop sig och tog sedan betalt för det!!!

• grabbarna

såg dessutom exakt likadan ut i håret som hon som klippte sig före och hon var typ 12 jag är 35!!hon kanske bara kan klippa på ett sätt

• abbie80

Oj vad tyst det blivit har efter 070707 brudarna har gift sig!
    *puffar* lite for att fa igang traden igen

Har ni bestamt er meny annu? 3-ratters eller buffe?
    Vill garna fa lite inspiration till bufferatter!

• Bubblan73

grabbarna - jag tycker att du ska gå in och klaga och säga att du inte är nöjd. Hoppas att du hinner att spara ut det så att du blir nöjd tills ditt bröllop. En tröst kan vara att det kanske hinner bli tjockare om det nu blev avklippt eftersom det blivit tunnare efter amningen..
    abbie80 - Vi ska ha en buffé som vi beställt av Richard Sångkock, bäst av allt att han kommer med personal som fyler på och ser till buffén för att sedan ta med sig allt som blir över..för oss är det en bra lösning.

Svar på tråden västernorrlandsbrudar,del 4