• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

lillfrugan4/8-japp...ska vi superskönt! Fick av min m2b i present förra året och har inte hunnit utnyttja det...tänkte att det passade bra nu

• fruaugusti07

4 dagar! 4 dagar!
    nu börjar iaf jag bli lite så smått nervös.
    Idag har jag egentligen inte tid att sitta här men man är ju BT beroende så...!
    *Ska upp på jobbet och kopiera upp alla programmen. (jag bor 10 minuter ifrån).
    *Göra rosor i sugarpaste, spritsa klart alla kristyrblommor till tårtan.
    *Ringa och telefontrackassera min "florist" hehe... så att vi är överens om när den ska vara klar och så vidare....
    och gå in skorna lite....hihi

Fjällräv..."Allt vad du vill att människorna ska göra mot dig ska du oxå göra mot dem"
    var det någon smart kille som sa för sisådär ett par tusen år sedan.
    Det försöker iaf jag leva efter.
    vi syns!

• fruaugusti07

smartiz...grönan!?
    Ja du just nu är det kanske inte läge. Men trevligt att de frågade!
    Spa dagen låter underbart! Det vill jag oxå!

• kela81

annaochkim-haha....nä, verkligen inte rätt läge...sen så jobbar jag pricis vid grönan, så jag är rätt så less på det stället med

• yamahabettan

NU börjar jag bli nervös!!!mest för att jag ska gråta i kyrkan,både jag och m2b grär när vi repade i förra veckan. köpte ett paraply i dag för vädret här i pite är ju pissdåligt. är det nån mer än jag som drömmer på nätterna om bröllop???i natt drömde jag att klänningen inte passade,och jag hoppas att det inte var en sanndröm för jag ska hämta kläderna i morgon,,,lycka till alla ni 4 augusti brudar.

• midnattråder

de gör du rätt i smartiz

• midnattråder

usch vad de åskat och regnat hoppas de bli bättre till lördag iaf uppehåll
    vi får hålal tummarna tillsammans tjejer

• fruaugusti07

yamahabettan
    jag har nog mer eller mindre drömt bröllop i ett år nu!!!men nu är det hela tiden!

midnattråder
    *håller tummarna*

nu har vi kopierat allt! så m2b är satt i arbete så ska jag och dottern göra blommor!

• Trulis

Hehej! Gifter mig på Eckerö, Åland på lördag.

Sitter och håller tummarna för bra väder på lördag. Det såg så lovande ut i början av veckan men nu står det att det ska regna.. :(

• midnattråder

annaochkim

dom säger juh att regn ger tur

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!