• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Bruden blå

Nu börjar vi räkna i ental. 9 dagar. huuua vad det går undan nu.
    Idag ska jag på laserbehandling och försöka ordna lite i stan. I morgon är det en hippa light sägs det, vad det innebär har jag ingen aning om än, men det låter väldigt trevligt.

• Stefans fästmö

maljor

Vad kul att det verkar bra med nya betsmannen! Är den gamla ens välkommen på bröllopet, eller har de brutit helt? Märkligt att han kunde tro att du inte skulle berätta för din m2b, vad trodde han liksom? *skakar på huvet*

Jag är så impad och rörd av mina vänner, de hade verkligen lagt ner så mycket tid o hittat på så mycket!! Nu har de ju lagt ribban, får tänka på det när de gifter sig o man ska fixa hippor... :)

• Anncha73

Jaha tjejer 9 dagar kvar..E ni nervös än?

Jag är inte nervös..än... men det kommer nog när jag ska gå in i kyrkan.. Annars e nästan allt klart, ska skriva ut festprogrammet å vigselprogrammet (som vi ska göra färdigt nu i dagarna)

Hmm va mer..Jo ska färga håret imorrn å ringa kantorn..Har ni mycke kvar eller?

• maljor

Jag håller på att bli tokig. Hittar ingen foundation/puder/bas som jag är riktigt nöjd med. Det finns absolut INGENTING som håller på min j*vla hud!!!

Jo jag börjar bli aningens nervös!!! *suckar* ska försöka hinna klart med det sista i helgen men det är inte säkert att det blir så =(

Stefans fästmö

Jo, han ska fortfarande komma, även om jag inte är överlycklig för det. Dock har jag placerat honom så långt från mig som det bara går. M2b hoppas ju ändå att han ska ta sitt förnuft till fånga och be om ursäkt så vi får se.

Blivande fru Lindgren

Gud vad hemskt =(=( hoppas ni mår bra trots omständigheterna, eller så bra som man kan må nu *skickar en kram*

Just för tillfället sitter jag och knyter breda band runt servetterna, har skrivit ut och vikt klart alla festprogram så de ska häftas ihop, vigselprogrammen kan jag förhoppningsvis skriva ut imorrn när jag har pratat med präst och kantor igen.
    Imorrn ska vi hämta m2b's vigselring, köpa en liten gåva till nya bestmannen, köpa papper för att rita upp en stor bordsplacering på och fortsätta med matlagningen.
    Nästa vecka ska vi köpa sista maten och sen åker vi till vigselorten på onsdag *stressad*

• Bruden blå

Min hippa e i morgon och börjar nästan bli lite nervös.
    OKi,dom har lovat att bara göra snälla saker, inget avancerat, vi ska bara bada bubbelpool, skåla och ta det lungt.
    Men nu läser jag detta på hon som håller i dets blogg. snacka om att dom driver med mig just nu.
    Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig att dom skulle hitta på något sånt här, men jag känner ändå ett sting av nervositet inför morgondagen.

"Du! Som jag pratade med angående striptease och bodypaint av brud på möhippan, jag kan för mitt liv inte hitta ditt nummer och det börjar liksom dra ihop sig nu! Ring mig snarast! 07xxxxxxxx.
    Det kommer bli hur bra som helst, den blivande bruden kommer smälla av. Ett stycke outfit är inhandlad. Ätbar tuxedo-string. Briljant!"

Jag xade hennes mobilnummer, men i originalet så har hon faktiskt skrivit ut det.

• Sverner

Idag var det aktion kan man säga. Klockan 14 ringde vår solist och sa att hon inte kunde sjunga (pajat rösen). Inte så mycket man kan göra åt det tyvärr.... Det var bara att börja söka på Internet (artistbanken.se) och maila ut (satt på jobbet). Sedan när jag kom hem vid kl 16.30 så var det bara att ringa runt. Kl 19 ringde det på telefonen och det var en som jag mailat till hon kunde ställa upp. Det bästa var att hon kunde sjunga båda våra sånger som vi hade tänkt med playback!

Så på 5 timmar han man byta solist. Puh nu är jag helt utmattad.

• fruaugusti07

hej hopp!
    Var hem till mor i västerås för att trycka upp programmen. hon hade dock bytt kopiator så jag skulle fortfarande stå där nu om jag hade gjort det hos henne. så det får bära av till jobbet nästa vecka.
    Har pratat lite med våra tankar om festen med toastmasterna, känns jättebra!
    imorgon ska jag och tärnan åka och handla mat till festen.

• maljor

Bruden Blå

Hoppas du får en rolig hippa och att de är snälla mot dig!!

Sverner

Ah, stressigt att behöva göra det med bara några dagar kvar! Skönt att det löste sig för er!

Har precis jagat runt efter präst och kantor för att ändra i vigselordningen såhär i sista sekund.
    Prästen fick jag tag på och han tyckte att vi gjorde en bra ändring men kantorn är ledig idag!!
    Våran kantor ska nämligen sjunga solosång oxå och jag tänkte inte på att hon får springa som en tok genom kyrkan om man ska ha psalm - solosång - utgångsmusik i ett svep så nu har vi gjort om till solosång - vigselakten fortsätter från förbönen - psalm - utgångsmusik.
    Så, nu ska jag printa ut alla vigselprogram, vika dem och ta med mig allt ner till biblioteket innan 12 för då slutar den personen där som lovade mig att få använda deras megastora häftapparat *skynda skynda*

• Bruden blå

maljor

Tackar.
    Jo dom kommer o hämtar mig idag, känns lite pirrigt, men mest helt jättekul bara. Så länge sedan jag såg dom här tjejerna.

• maljor

Bruden Blå

Vet du när de kommer eller får du bara vänta?

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!