• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Fru Lindgren

maljor & tekanna

Tack för kramar!! Jo, efter omständigheterna känns det rätt så bra här.

Är nu på plats inför vårt bröllop - dvs hemma hos mina föräldrar. Har nu lite o pyssla med under veckan som kommer, men det ska nog bli bra till slut! På lördag gäller det...!! =)

• Fru Lindgren

smartiz

Vi har bokat fotografering innan vigseln. Foto kl 13:00 och vigsel 15:00.

• Petra74

Blivande fru Lindgren: va tråkigt med din blivandes pappa.

• Petra74

I torsdags var jag och två tjejkompisar ute. det var som en liten minihippa.
    Kom till min vännina vid 13. Sen åt vi gott, drack mousserande och vanligt vin.
    Sen bar det av till allsång på Bohus fästning där Måns Zelmerlöf, tommy Nilsson och nån till uppträde.
    Vi hade jättetrevligt men jag var rätt bakis dan efter.

Tänk på lördag är det dax. Hämtade barnens kläder idag på posten(ica) De kommer att bli kanonfina.

• kela81
    nu har vi just fått read på-på omväg att vissa gäster inte tänker komma! Och inte har de ring oss helelr SÅ nyu sitet rvoi å försöker få tag på dem och fixa om festprogramen och allt *ARGARGARG*
  • lillfrugan4/8

annaochkim

är inte ett dugg nervös faktiskt men de kommer nog i slutet av veckan. sitter och traglar med bordsplaceringen men nu tror jag att jag fått till den ganska bra iaf

• Fjällräv

...Och när bordsplaceringen är perfekt ringer några och säger att de fått magsjuka....

*Retas med AnnaoKim*

• tekanna

smartiz
    Oj, vilken dålig stil! Inte hoppar man av bara så där och utan att meddela...

• kela81

jisses vad jag stavar dåligt haha....blir så när man blir arg!

Nä, de ringde för det första inte ens och tackade ja ocdentligt, så då höll jag på å bråkade med sambon om att de inte skulle få komma, när de inte kunne ringa och säga ja som vanligt folk...och så nu detta! Så nu har vi fixat om brodsplaceringen så att de sitter på en kant så att de inte förstör allt om de inte dyker upp och vi inte får tag på dem...
    och så har jag deklarerat för sambon att de INTE kommer att bli bjudna av oss nån mer gång om de inte dyker upp!!! De kan de glömma och jag struntar i hur lessen svärmor blir! (hennes släkt)

• kela81

kniper väll inlägg 800 då

Har ni tänkt på att det är måndag, i den veckan vi ska gifta oss Så nu kan vi säga "denna veckan gifter jag mig"

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!