Nu har jag blivit hippad!! :D :D När vi vaknade på morgonen sa m2b att jag nog måste skynda mig, eftersom jag måste vara klar kl 9!
;) Så jag duschade o klädde på mig, sen kom en 2 meters ängel o hämtade mig, fick plocka ihop massa saker först - alla underkläder jag har, badkläder, ficklampa, ordbok, 2 dl ris... ;) Vi körde till en park där mina vänner väntade o där åt vi frukost med skumpa o jordgubbar, bla... Sen åkte vi in till stan o så fick vi lära oss tillverka tryfflar!! :D :D Mums, mums!! Blir en klassiker till jul!!
Sen bar det av till en av tjejerna, där jag blev sminkad o fick håret fixad, o blev fotad i olika poser - i bara bikini, med ett skynke för brösten eller bakifrån, helnäck...!
12 olika poser med olika smink, hår o accessoarer för varje scen, till slut förstod jag vad de ska ha det till - en kalender som min blivande får på bröllopsdan!! Tror han blir jätteglad!! :D Jag kände mig faktiskt jättesnygg o sexig, förstår de som gör secret box, vilken kick för självförtroendet! Fast jag fick inte se bilderna, men tjejerna sa att de var jättesnygga och på deras förvånade/förtjusta miner tror jag dem!! ;) :D
Sen åkte vi till en annan av tjejerna där vi åt en 4-rätters middag, huuur gott som helst! Min kära mamma o syster hade gjort maten i förväg, så söta! :) Mycket tjejsnack blev det förstås... ;)
Som avslutning fick jag en pyjamas o alla bytte om - pyjamasparty!! De läste upp "telegram" från de som inte kunnat komma, o så fick jag svara på frågor om min m2b - han hade svarat på frågor o så skulle jag gissa vad han hade svarat. 15 av 24 rätt, inte så pjåkigt! :) Som sista grej fick jag lukta på 5 olika tröjor o gissa vilken som var älsklingens, o det klarade jag direkt o utan tvekan!! :D Känner igen min älskades doft... ;) Sen gick vi o la oss, kl 3 på natten - 18 timmar, vilken dag!! Vaknade idag o åt frukost o så kom m2b o hämtade mig... Så härligt att se honom!!
Vilken härlig dag, jag har världens bästa kompisar! Alla hade verkligen ansträngt sig så, o de som inte kunde komma hade kompenserat med brev o kort o jag vet inte vad... :)
Glad men trött nu, o vi som skulle planerat hela helgen...!
Men det löser sig, det var det värt helt klart!! :D
Kram på er brudar, ni smäller det snart!! :D