• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • maljor

annaochkim

Ja det tycker jag absolut att det är

Visst är det kul med presenter. Sambon har sparat en viss summa varje månad i lite drygt ett år för att köpa en morgongåva åt mig!!!
    Ska du ge honom något?

• Melleni (4/8-07)

maljor
    Då är vi två utan skydd:)
    Har varit utan en månad nu.

De lät som en trevlig svensexa han skulle få nu.

Vi har en varsin ring. killen ville ha två. Han sa att de ska ju synas att jag med är gift.

• tekanna

smartiz
    skoj med en hippa som passade dig! oavsett vad man gör så är det viktigaste att det passar bruden anser jag.

maljor
    oj, vilken svensexa! som du själv skriver så låter det som oerhört omogna killar! skönt att m2b ska få en trevlig svensexa oxå!
    lycka till med verkstan! blev lite sugen själv på en till... men jag har satt in spiral så det krävs ju ett gynbesök först...
    ang. ringen. vill han själv ha en så är det väl klart att han ska få en ring han med! min m2b vill bara ha en och jag gnäller inte, blir ju lite billigare så... min ring var ju inte så billig!

• frugan.carlsson

men gisses hur gamla ärr dom egentligen??
    låter inte som nån kul svensexa tur kan hade vett att hälla ut ölen.

• frugan.carlsson

hallå brudar

hur har ni det med planeringem??
    här är allt under kontroll och i helgen väntas hippa & svensexa för oss
    har ni fått nån ännu?

• tekanna

frugan.carlsson
    jag blev hippad redan i juni och m2b var på svensexa i lördags.
    planeringen... går så sakteliga frammåt. vi håller på att fila på bordsplaceringen just nu. det är svårt att få till det mest optimala.
    hur går det för er?

• fruaugusti07

maljor
    Ja sambon kommer att få morgongåva han med. Han får ett snyggt armband a`la 800 kronor!

vi kommer att ha varsin ny ring vi med.

Min syster ringde idag och sa att bestman vill att jag ringer honom. Han är rädd att sambon ska svara om han ringer mig.Svensexan blir i helgen och nu skulle jag få instruktioner......Känns bra att få det bekräftat bara. Ska ringa honom imorgon när jag är ute och promenerar bebisen.

Jag kommer nog att vänta med bebisverkstaden ett tag så att lillen hinner bli större men sen kanske det blir en nummer tre

• maljor

Jo visst var den "trevlig" =/

Melleni

Trevligt Hoppas det blir snart för er då =)=)

• Melleni (4/8-07)

Nu har vi träffat prästen, de kändes bra. En psalm och tre solo blev de och killen och jag går in tillsammans

• Bruden blå

Melleni (4/8-07)

Vad skönt att det känndes bra, även om jag ser att ni fått lite annat än ni tänkt från början.
    Men ni kommer få ett underbart vackert bröllop, det VET jag.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!