• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • maljor

tyvärr så förstog han inte alls varför jag hade blivit arg utan tycker att det är jag som betett mig illa =/
    och vill man verkligen ha honom som bestman om 3 veckor? njaaa... inte jag iaf.

åååh chokladsmet brukar vara gott

Nu har jag beställt andra morgongåvan åt m2b och köpt en ny bikini till efter bröllopet och bröllopsresan. Har kollat på den ett tag och idag när jag bestämde mig för att köpa den var den på halva priset

• Anncha73

maljor

Usch va sur jag hade varit om min blivandes kompisar hade gjort sånt där..:/

Vart ska ni åka på bröllopsresan då? Vi vill göra det, men har inte råd nu, så det får bli sen nångång..:D

Bara 3 veckor kvar nu...Är ni nervösa?

• maljor

Anncha73

mmm... du kan ju gissa hur arg jag var igår. Har sagt att hans polare som planerat det hela och behandlat mig som skit under det hela inte är välkommen hem till oss. Vill han sätta sin fot här kan han bannemig be om ursäkt först.

Vi vill oxå på bröllopsresa men kommer antagligen ta det i vinter. Vi vill till thailand så det är ju bäst att vänta då fast iofs hoppas ju jag att vi väntar knodd då

JA!!! Jag är supernervös inför den stora dagen... har haft en positiv inverkan på min kropp dock. All nervositet och stress har gjort att jag har gått ner till min målvikt *tjohoooo* plus att jag har tappat nåra cm i midjan

• tekanna

Sitter här i min ensamhet... Dottern sover och m2b är på svensexa. De kom och hämtade honom i morse och befinner sig i Köpenhamn nu under kvällen. Får se när han kommer hem... Jag hoppas i hyfsad tid idag, så man kan få umgås med honom imorgon. Och skicket hoppas jag också är ok. Första gången han är ute på 1½ år eller ngt sånt...

• Anncha73

maljor

Jag förstår vad du menar, man blir ju sur å speciellt om dom (kompisarna) håller på så där..

Aha ni vill till thailand, ja iof det vill jag med, min blivande vill till Las Vegas så det e på var sin sida av jorden..typ... men vi har inte råd med det ena eller det andra, så det får vänta..:) Å ska vi till Thailand då vill jag ha med mig barnen (vi har 3 st) å det kostar ju lite..:D
    Okej men hoppas du väntar en liten då, e ju så mysigt..Fast nu e det bra för oss iaf, det e vi helt överens om..*skratt*

Alla frågar mig om jag e nervös, men faktsiskt inte..Jag vet hur jag förberedde mig när jag läste på komvux å vi hade redovisningar för klassen o.s.v...Jag tänkte alltid, men vaddå alla måste ju göra det..:D Samma sak när man föder barn...Det finns ingen återvändo, ont som f-n gör det, men ut ska ungen..:D Så jag kör på det..Med lite champange i magen e då nerverna i schack iaf..

tekanna

Oj då hoppas din blivande mår bra imorrn då, å fara till Köpenhamn måste ju vara kul iaf..Men har man inte varit ut på 1½ år kanske han tänker på det å tar det rätt lungt iaf..;)

• tekanna

Anncha73
    Jo, jag hoppas verkligen han tar det lugnt! Han har ju visserligen druckit alkohol under den tiden, men inte varit ute och festat. Så jag unnar honom det verkligen! Själv sitter jag här och lyssnar på grannen som spelar musik för hela kvarteret. Lite sugen blir man allt på att festa själv med. Det var ett tag sedan (förutom möhippan, som jag tog det väldigt lugnt på)...

Härlig inställning! det gör ont, men ut ska den... (om barn)

Jag vet inte om jag är nervös heller. Mest stressad och ångest över allt som inte är klart! Men jag fick tårar i ögonen när vi var i kyrkan och träffade prästen. Det kommer bli tufft den dagen det gäller! Kommer inte kunna ge mitt löfte utan snyfta fram det...

• kela81

Jag belv hippad igår
    Superkul, men jisses va jag har ont över allt idag och massor med blåmärken
    Först så fick jag en lapp, skulle infinna mig vid affären innom 15 min, där blev jag "överfallen" och helt nersprutad med vatten ur vattenpistolen, sen fick jag 2 minuter på mig att byta om (utanför affären) Till leopard leggings, minikjol och leopardtop med slöja, sen ögonbindel på och iväg på en och en halv timmes ridning (de andra åkte kärra) kul, men jag har inte ridit på 10 år...ont ont ont, sen blev det picknick, på med ögonbindeln igen och sen ett intensivt träningspass på "påldans" ni vet...dansa runt en stång och så Jisses va det var smärtsamt och jobbigt...nu är jag riktigt inmonerad av alla strippor det hela avslutades med att jag kläddes upp och skulle köra en hel låt själv, sen så var det bada pool och basta hemma ho en av tjejerna, grillat till middag och singstar som gälde...

superkul! Synd bara att det var mitt i semestern så att flera av tjejerna var borta....

Nu åker vi iväg på en veckas semsster till stugen, men vi hörs när jag kommer tillbaka Förhoppningsvis har blåmärkerna försvunnit då

• fruaugusti07

Anncha73
    Vi eller rättare sagt jag! vill gärna åka på bröllopsresa så vi har önskat oss bidrag till en resa i bröllopspresent.Thailand skulle vara trevligt. Mina drömmars mål är ju Rom och sambon vill gärna till USA och se Wrestling så vi får se vart vi kommer..... Det bli väl senare i höst skulle jag tro!

• Stefans fästmö

smartiz

Vad kul att du hade så roligt!! Jag börjar bli nervös för mina hippa, ikväll kommer min syster/tärna hem, så nu kan det bli när som helst... :) Jag har iaf tur när det gäller svensexan, killarna kollar med mig o de är rätt lugna, ingen risk för strippor o så... Skönt, o jag vet att min m2b absolut inte skulle gilla det heller! Så det är ju skönt att de känner honom så väl...

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!