Halloj brudar! Har varit borta i helgen, orkar inte läsa igen alla sidor, ni skriver så mycket!! :D ;) Var jätteskönt att komma bort lite, vi var hos mannens släkt i sydnorge, liten fiskeby där tiden står stilla... :)
Oops, jag skrev faktiskt "mannens" utan att tänka på det! Tänk, om mindre än 4 veckor är det min äkta man ju! :D :D
M2b fick köpt bröllopsskor, o när vi kom hem hade vi misssat samtal från skräddaren, spännande att ringa honom imorn! Blev en del bröllopssnack oxå, ffa vad vi önskar oss... Verkar som att vi kommer få presenter även från folk vi inte bjudit, seden är sån där...!
Vi ska dansa vals, men har inte valt låt... Funderar på bla Kostervals, The way you look tonight (Elton John) o några andra... Jag tycker Maia Hirasawas nya Gothenburg vore kul, eftersom vi bor här! ;) Den går faktiskt i valstakt...
Min tärna är bortrest en vecka till, sen kommer jag börja bli jättenervös för hippan... Och jag hoppas verkligen det blir nån för m2b, de är lite sega men har sagt de ska fixa nåt så...
Nån mer än jag som har fjärilar i magen?!? Kommer vara sååå pirrig, på ett bra sätt, dagarna innan...! :D
Kram på er! :p