• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • googlad

Får jag fråga vad ni kommer gravera in i ringen... Jag vill gärna ha lite tips!

• kela81

googlad-på min står det m *hjärta* e 4/8 2007, i m2bs komder vi bara lägga till
    *hjärta* 4/8 07

Vår fotograf ringde just, ska träffa henne den 29 Och sen så har vi gjort alla framsidorna till festprogramen idag...72 st *phu*

• googlad

Min blivande sitter just å suckar lite över stålhjärtanen som ska dekorera glasen... Han är bäst på att vrida till dom snyggt med tången, så det är hans pysseluppgift. Annars hoppar han gärna över såna moment..!

Va fint det verkar med ett hjärta. Måste kolla upp om vår guldsmed kan fixa sånt!

Pass dig för fotgrafen...när vi var hos våra så blev jag dragen iväg på möhippa ;)

• fruaugusti07

Ja nu börjar det närma sig den stora dagen!

Vi sitter och filar på vårat festprogram fortfarande. Att det ska vara så svårt att presentera sina gäster.
    Nu är det bara "mina" vänner kvar och vad ska man skriva....!!
    Jag kan inte komma på något.
    Annars rullar allt på med planeringen.
    Vi kommer nog att ha lekar och spex på festen. Det sköter våra toastmasters om.
    Det enda vi har tänkt är en frågetävling´(frivillig) om gästerna, utmana brudparet på karaoke(vi har skaffat singstar!) samt en skattkarta för barnen!
    Annars litar vi som sagt på våra "brödrostar"

• Melleni (4/8-07)

maljor

När vi anländer till festlokalen har vi ingen aning om vad som händer. vi har överlämnat festen helt till våra toastmaster/madame och värdar. Så om de blir nå spex har vi ingen aning

Ska bli rikigt spännande. Fat har dock sagt till att vi helst itne vill ha några lekar som försör frisyren eller sminket för de vore tråkigt.

• Gudinnan

Var har ni tänkt placera toastmaster och toastmadame på bröllopet? Honnörsbordet?

• Pernilla Borås

Hej på er!

Är det verkligen igen som ska dansa bröllopsvals på festen? Eller har ni inte heller valt låt än?

Gudinnan:
    Vi har våra toastmaster/madame på honnörsbordet.

Har alla blivit hippade än då? Jag blev tagen i lördags 070707, det blev super bra och hade jätte skoj!

• maljor

Ok. Får försöka hitta på nått själv då. Tack ändå!!!!

Vi kommer inte dansa vals utan kör på tryckare istället. Känns som ett bättre val för oss.

I helgen har vi träffat prästen och frisören och det känns jättebra! Sedan har vi handlat bubblet och det alkoholfria alternativet och nu sitter jag och skriver ut framsidorna till festprogrammen.

I eftermiddag ska jag till läkaren för jag kan ha fått borrelia av en fästing i midsomras och då måste jag få antibiotika.
    Kul va?!

• kela81

googlad- oh.....får akta mig noga då....fast vi träffas ju på en söndag....hum....

Pernilla Borås-vi ska dansa vals, men har inte valt låt ännu, kanske tar vi "under paris broar" som min pappa hadde, men jag måste hitta den först och höra hur den låter.....
    Vad fick du göra på hippan då?

maljor-bläää för fästingar...äckliga små djur det där....

• maljor

smartiz

ja visst är de äckliga =/

du är ju inte säker bara för att det är en söndag ;)

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!