• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

fick mail från fotografen idag...våra bilder kommer senare under dagen Wiiieeee Ska bli så kul!

• kela81

gaaaa.....har ännu inte fått bilderna....villl ju se ju! *sitter och väntar*

• fruaugusti07

vår fotograf skickar över bilderna via msn;s delade bilder och det tar sådan tid!!!!
    Vi blir otåliga! vi har bara sett hälften än så länge men ser med spänning fram emot resten!

• kela81

ännu inga bilder....hon lovade dem igår.....får ju ingenting gjort ju när jag bara måste ränna fram och tillbaka till datorn hela tiden för att se om de har komit......

• Petra74

annaochkim:
    Jag känner som du. jag kallar mig också mitt nya efternamn men man vill ju liksom ha det på papper och kunna skaffa nytt körkort och sådana saker!

• fruaugusti07

yippie!
    Nu har namnändringen kommit till skatteverket så nu heter jag officiellt fru Bergström.
    Skrev ut ett personbevis så jag kan sätta det på kylskåpet och titta på det!

• Petra74

annaochkim: Åh va jag blir avis. Vill också ha mitt nya efternamn på papper, inget från skatteverket idag heller!
    Åh en hel helg innan post kommer igen!

• tekanna

Här är det ännu fler som inte har fått sin namnändring registrerad ännu... Det är visserligen inte jag som ska ändra, utan maken (!).
    Loggade in på skatteverkets sida (som någon sa att man kunde göra), men där står han fortf som sitt gamla namn. Konstigt att det ska ta sån tid tycker jag... 2 veckor nu ju!

• kela81

det borde vara på gång nu med min namnändring iallfall, för csn:s papper kom i mitt nya namn, men inga papper från saktteverket ännu...
    var till fotografen igår och började välja ut bilder...Gahhhh...svårt juuu

• Fru Lindgren

Petra74

Hade ni er bröllopsfest på Fars Hatt??

• Petra74

Blivande fru Lindgren:
    Fast numer är du ju Fru Lindgren!
    ja vi hade vår bröllopsfest på Fars hatt. Vi var ju bara närmsta familjen.

har ni fått era bilder från fotografen? Vi är supernöjda med våra de blev så himla bra!

• Petra74

Måste bara få berätta! Det har ju inte med bröllopet att göra men vi ska bli med vovve. Ska hämta hem vår 8-veckors hundvalp på torsdag!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!