• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Bruden blå

tjoho, nytt namn här med nu. kl 9 i morse blev jag officiellt fru L. så skönt att det är klart från skatteverkets sida nu. så nu behöver jag bara hämta en drös med personbevis, för har en hel hög med ställen som behöver nytt personbevis.

• kela81

Bruden blå-åh...har du redan blivit fru L Själv väntar och väntar jag på att få papper på att jag är fru E

• zasu

Grattis alla fruar ! =) Vet inte riktigt om det hunnit sjunka in för mig ännu ..men känns bra iaf !

Dags att beställa personbevis .. vart är det egentligen man behöver ändra ? Vart ändras det automatiskt ? Nån som har koll .. ?

• lillfrugan4/8

jag fick papper från skattemyndigheterna att min efternamn var ändrat i fredags, idag fick jag papper från vägverket så nu måste man ta kort så man får nytt körkort

• kela81

zasu-det arinte riktigt sjunkit in hos mig heller....ena stunden känns det overkligt...har bröllopet ens vart? Var det allt? efter så mycket planerande? men samtidgigt så känns det som om det är flera månader sen...skumt

Mycket går av sig själv tror jag med det där med ändrat namn, så som körkortspapprena, alla försäkringar, csn och så...pass måste man väll fixa själv va?

• Petra74

Sitter här och väntar på att få papper från skatteverket. Ringde dit idag och de hade iallafall fått in pappren från vigselförättaren så det kommer förhoppningsvis i veckan!

Däremot fick vi hämta bilderna från fotografen igår och de var så himla fina, är så nöjd!

• lillfrugan4/8

smartiz
    visa kort måste du säga til om själv de går inte på automatik, så sa dom här på banken iaf

Petra74
    fick mina papper på 5 dagar

• kela81

lillfruga-ja...så där det nog, typ banken då och ica kortet...så mycket annar har jag inte...jo, låekort och sånt med.....

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!