• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • lillfrugan4/8

smartiz

jodå läget är under kontroll vår toastmaster gör ett stort jobb åt oss, ska inte hämta porslin mm imorgon

själv

• tekanna

Hur har ni det med nerverna, tjejer? Snart lördag...

Igår hade jag en halvdag till mig själv. Var på ansiktbehandling, fick plcokat brynen, färgat fransar o bryn osv. Och var sen hos frisören för lite färgning och så. Så skönt det var att bli lite ompysslad! Avslutade kvällen med ett välbehövligt fotbad...
    Imorgon är det full rulle för vår del med att ordna i festlokalen.

Så om jag inte kommer att kika in här innan söndag så önskar jag er alla lycka till och ha en riktigt skön dag!!!

• Anncha73

Igår blev jag å min m2b hippade..:D JAg hade det på känn men vi hade en underbar rolig dag å kväll, kändes lite speciellt att börja dricka öl redan kl 13.30, men det gick bara fint det med..:)

För att dom har haft tajt om tid så var det riktigt bra ordnat både med mat å div..:)

Men nu är det bara 2 dagar kvar, sen e vi fruar..:D

• googlad

Visst är de häftigt...att man lägger några minuter här på bröllopstorget, trots saker att fixa..! Men nu börjar listan bli tom ;) Imorn manikyr och sen ska vi till festlokalen, lämna saker och fixa iordning lite!

• Stefans fästmö

Ja nu är det inte långt kvar... Måste ju kika in här o se hur det går för alla! :D Vi har just vikt klart alla festprogram o vigselprogram, känns så skönt att det är klart!! De blev riktigt snygga om jag får säga det själv... ;)

Imorn ska vi till festlokalen o övervaka arbetet, min kära syster o hennes kompis har tagit på sig ansvaret så vi måste inte ens vara där hela dan, härligt! :D Verkar som att vi inte får det så stressigt, skönt... Och vädret här i Göteborg ska ju bli jättefint på lördag, sol o 20-25 grader! Och nästa vecka när vi är lediga, innan vi åker på bröllopsresan, ska det blir 25-30 grader! Perfekt! :D Stackars alla som just haft semester o börjar jobba nu igen...

Ha det underbart nu alla 4 aug-brudar, sista dagen som ogifta!! Kikar väl kanske inte här igen imorn, risken finns... ;)

• Stefans fästmö

... kikar kanske IN här igen, skulle det vara... ;)

• Melleni (4/8-07)

jag måste ha världens otur. Va och färgade håret i går och i morse när jag skulle duscha och de bara rann rött av mitt hår.. jag trokade det och visp så va all färg borta.. snacka om att jag fick panik.. Så jag fick ringa frisan och de fixade mig ne ny tid nu va bara nackdelen att jag va tvungen att fixa nutt löshår.. Men nu der de bra ut.. hoppas jag:)

De är grymt mycket nu och de är så nära nu:)

• kela81

japp...det blir en stressig dag i morgon....just nu sitter jag ocg skriver ut vigselprogramen.....sen så är det jobb jobb jobb....det var min tidiga kväll det

• Bruden blå

I morgon gifter vi oss.
    Det här är sissta inlägget innan bröllopet för mig. Har knappt varit hemma alls senaste tiden. Varit ute på landet och ordnat massor. Igår satte vi upp partytälten, hämtade bord, stolar och satte upp samt hämtade allt porslin.
    Nr man kollar ut nu på morgonen så har det naturligtvis regnat. Undrar just hur det ser ut nu ute på landet, inte allt för illa hoppas jag. Vill ha lite sol nu så det torkar upp så vi inte behöver sitta i lervälling.
    ska in o kolla prognosen för i morgon på smhi.
    Har tusen saker kvar ordna idag.
    Ha en toppendag ni alla härliga 4/ 8 brudar.
    Kommer särskilt tänka på dig imorgon Melleni.
    Många kramar och lyckönskningar. så syns vi sedan efter bröllopet.

• Melleni (4/8-07)

ja ni om man ska få finnar så är de nu.. har lyckas fått två rikligt stora som syns.. helt hopplöst..

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!