• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • A n n i s e n  25/8-07

Vill önska alla er som gifter sig på lördag lycka till. Ha en underbar dag

• lillfrugan4/8

smartiz
    åhh snart e de lördag och mina nerver är lugna än *S* hur mår dina??

A n n i s e n 25/8-07

tack för det :)

• kela81

A n n i s e n 25/8-07- tack Och lycka till själv! Snart är det din tur

lillfrugan4/8-jodå...de är någorlunda lugna ännu, jag är mest vimsig och glömsk just nu....fast mobilen piper hela tiden och säger att "snart e det dax" så det kommer väll snart!

• googlad

Mmm..har varit och hämtat ringen idag. Åh va fin den blev! Ville knappt ta av den då jag hade provat den hos guldsmeden...! Men på lördag får jag behålla den på riktigt! :)

• fruaugusti07

Fjällräv
    hehe ja det fattas bara det. Nu har jag iaf pratat med församlingen om diverse frågor jag hade såsom barnbord och madrasser . pratade med vaktmästaren oxå! verkligt trevliga människor i den församlingen!

• lillfrugan4/8

smartiz
    skrattar taskig mobil du hihi
    allt är under kontroll då?

• fruaugusti07

godnatt tjejer! snart är det 4 dagar kvar!

• kela81

lillfrugan4/8-nja...mobilen i sig är väll itne så himmla taskig...mer vännrna kanske Som måste påminna mig hela tiden Idag ahr jag iallafall betällt en helkroppsmassage och aromabehndlig till på torsdag...känndes som om det var en bra idee

och så ringde min pappa och frågade ifall jag ville hänga på på grönan på torsdag med honnom, hans fru och ungarna...efetrsom jag nog inte har så mycket att göra då HAHAHAHAHA...nej tack

• Fjällräv

AnnaoKim: Församlingen är supertrevlig. Särskilt när man blir trevligt bemött som man blir av Dig och Din M2B... Madrasser och barnbord kommer ordnas!

• lillfrugan4/8

smartiz

åhh de lät skönt hade jag oxå behövt kan jag säga :) grönan??!! vem har tid med sånt?

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!