• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Petra74

God morgon tjejer!
    Idag är det våran tur! Kan inte riktigt tro att det är sant! Lycka till allihopa! Ser fram emot att få höra era berttelser efter helgen!
    dax att gå in i duschen om två timmar bär det av till frissan!

• Melleni (4/8-07)

Go morgon.. i dag gäller de tjejer.. lycka till nu.. jag har knappt kunnat sova i natt..

Blå bruden
    Tänker på er och hoppas matte mår bra i dag:)

• Anncha73

Jaha tjejer, idag e det dax, va så nervös igår, men det känns bättre idag..:) Allt e klart, men solen har då gömt sig bakom moln..:( Men den kan ju komma fram...Lycka till nu tjejer!!!

• lillamillan

Hallå allihopa!
    Hoppas att ni får en underbardag med eran blivande idag!!

Glöm bort att titta efter solen eller missöden...se vandra djupt i ögonen och kom ihåg att det är ER dag idag.
    Ledordet är Kärlek.

Kram!!

• Fjällräv

He he - kan redan nu rapportera att Annaokim har gift sig och att båda sa ja och såg väldigt fina ut. Resten får hon berätta själv!

• Bruden blå

Det va HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT !!!!!! fantastiskt underbart och perfekt på alla sätt. återkommer med bilder och full historia senare, men just nu är jag bara såååå lycklig. kunde inte önskat mig ett mer perfekt bröllop.

• Anncha73

Åhh vilken härlig dag vi hade igår, nervös var vi så det räckte å blev över...Kyrkan gick fort sen va det festen hur kul som helst, med tal å spex..Mår som man förtjänar idag...:/

• lillamillan

Anncha73

Du visar väl bilder snart???

Grattis :)

/Camilla

• kela81

hej tjejer! OCh GRATTIS!!!!
    JAg kikar in sanart igen och läser om eran gårdag och berättar om minm helt fantastiks dag

• kela81

först ska jag bara lista ut hur man torkar brudbuketten på säta sätt

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!