• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Petra74

Lillfrugan478, Maljor, annaochkim och bruden blå:
    Ni var jättefina allihopa!! Kul att få se er

• Petra74

smartiz: Ni var också jättefina!

• Petra74

Avis på er som redan har fått era efternamn ändrade. Vill också ha papper från skatteverket!!!!

• FrökenAnna

Fick papper från Skatteverket idag så nu är jag officiellt Fru R. Underbar känsla!

• Ledilnaan

Jag gifte mig också den 4 aug, tjuvläste en del här men skrev aldrig själv.

Ni som redan fått bytt efternamn, när skickade ni in pappret på ändring av efternamn? Jag skickade in mitt för två-tre månader sen, men jag har inte fått nytt efternamn än.

• Petra74

ledilnaan:
    Eftersom vigselförättaren ska skicka in papper efter vigseln så dröjer det ibland. jag väntar också påbekräftelse på att jag bytt efternamn.

• Bruden blå

pappret från skatteverket kan dröja, men det betyder inte att namnet inte är ändrat.
    Om man har en e-legetimation så kan man logga in på sitt skattekonto och kolla vad som står där på personbeviset.
    Jag ringde skatteverket och kontrollerade själv när papprena kom in eftersom jag var i akut behov av namnändringen. så dom ändrade det snabbt och jag kunnde sedan hämta mitt nya personbevis på en gång. Men något papper än från skatteverket har jag inte fått än. Så e ni nyfikna, logga in på ert skattekonto.

• Petra74

Ang skatteverket så ringde jag in och kollade så att pappren kommit in från vigselförättaren och det fanns diarefört att jag gift mig så förhoppningsvis blir namnändringen klar i veckan!

• fruaugusti07

Jag väntar oxå på mitt nya efternamn. Även om jag heter det i hjärtat och redan börjat "kalla" mig det så vore det trevligt att få det på papper oxå!

Jag tycker att det är så roligt att se alla bilder, se hur alla peroner man pratat med ser ut och se hur olika upplägg på bröllop kan se ut. Samt hur fantastiskt lyckliga alla ser ut!

• Fru Bernhardsson

Har ändrat mitt namn till fru Bernhardsson
    förra va melleni 4/8-07

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!