• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • lillfrugan4/8

bankkorts ska de va

• maljor

Körkortspapper brukar komma automatiskt när de har fått information om namnändringen.
    Efter det så får man ju söka nytt bankkort så man kan identifiera sig själv =)

• Bruden blå

gången kort.
    -hindersprövning och namnädring skickar man själv in max 4 månader innan bröllopet.
    -prästen skickar in vigselbeviset efter vigseln till skatteverket.
    -skatteverket registrerar vigseln och namnändring och skickar ut besked om det.
    -när man får det beskedet kan man beställa nytt personbevis från skatteverket.
    -personbeviset får man ta med sig till polisen eller posten när man skaffar nytt pass/id.

• Petra74

Ja då var man gift! hade en underbar dag!
    Får inte ordning på hemsidan men kolla på petraj74.blogspot.com

Grattis till alla nya fruar!

Fru Lindgren var det ni som hade Niclas som fotograf?

• tekanna

Vad skoj det är att se hur fina ni alla var i lördags. Ska försöka ordna fram en bild som jag kan visa med...

Petra74
    Men gud vad söta små pojkar... Det är bara för sött att se barn så uppklädda! Och självklart ett vacker brudpar!

lillfrugan4/8
    Så fina ni var!

• Melleni (4/8-07)

har lyckas fått en bild och den finns på gamman.se.. är kimsbrud..
    Väntar på fotografens bilder och vännernas..

• Anncha73

Hoppas ni alla hade en underbar dag den 4/8, det var ju som våran dag...Hade det helt perfekt, förutom i kyrkan..Jag va så nervös att det syndes lång väg..Men aja jag fick min man iaf, å vi var lycklig..Festen va helt perfekt med sång å musik å god mat..*ler*

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!