• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • fruaugusti07

sista inlägget innan bröllopet!

snart så kommer skjutsen och vi packar in hemmet för att åka till bröllopsorten.
    En vända gick igår och då åkte kläderna och ringarna.

Igår kom mina kompisar över och hjälpte till att fixa iordning tårtorna! underbara tjejer!
    blev hur nöjd som helstmed tårtorna!!
    Idag har jag och sambon haft en stressig dag då vi har lagat all mat!
    lokalen och de behöver vi inte bry oss om för det får vi fixat.
    känner mig just nu helt lugn inför morgonddagen.
    ikväll väntar middag och bastu och sedan i säng! hoppas bara att man kan somna!

lycka till nu imorgon alla brudar och kom ihåg! vad som än händer så är vi vackrast i världen och denna dag kommer inte igen så njut!!!
    lycka till /Anna

• fru-07

Lycka till alla andra 4:e augsti brudar i morgon är det vår dag.
    I dag har jag tillbringat dagen med att handla blommor för bordsdekoration samt fixat i festlokalen och jag blev mycket nöjd.
    Det ska trots allt bli skönt att allt planerande tar slut.
    Kram till er alla.

• Klarityn

Lycka till brudar, imorgon gäller det. Hoppas ni alla får en fin dag!

• FrökenAnna

Lycka till allihopa, imorgon vid den här tiden är vi fruar :)

• Fjällräv

AnnaoKim: Ska inte Du gå och lägga Dig snart? Det är ju en lång dag i morgon....

• kela81

Lycka till i morgon tjejer!
    Vi hörs på söndag! Eller måndag Beroend epå HUR bra dan blir

• googlad

Ha en underbar dag imorn! Som snart hunnit bli idag... sovdags va?!!! Om det går vill säga... ;)

Kram på er!

• Stefans fästmö

Ojoj, nu är det bara timmar kvar! Kunde ju inte låta bli att gå in här, fast jag egentligen ska lägga mig... :) Kollade just smhi och i göteborg blir det växlande molnighet o ca 20 grader, perfekt! :D Hoppas inte något av er bröllop regnar bort, men om det regnar, kom ihåg att regn i brudslöjan betyder ett rikt äktenskap!!

Idag har vi mest varit i lokalen o fixat, det blev fint o kommer vara ännu finare imorn när vi kommer dit o min syster har fixat det sista!!

Jag längtar så otroligt tills imorn, tänk att få gifta mig med min älskling!! :) :)

Ha det underbart nu alla brudar o kom ihåg att njuuuta av dagen, den går inte i repris!! Vi ses i nästa vecka...

• lillfrugan4/8

Lycka till imorgon tjejer ha en underbart dag imorgon det ska bli sol

kram på er

• Emma1982

Lycka till brudar på er stora dag...
    Vädret ser ut att bli bra... härligt!!

Ha en underbar dag....

Kram!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!