• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • fruaugusti07

ja svansex dagen innan är inget någon skulle önska sig!
    Bra dock att du ser det som att jaja nu är det så.....
    Det var ju en hel del som skulle organiseras om!
    Hoppas att det går bra!
    Du verkar iaf ha fått en trevlig möhippa!

Anncha73
    Ja det där med musiken är alltid klurigt att få till det.
    Vi håller på med det hela tiden och fixar och lyssnar igenom!
    Ett par gamla partyklassiker är alltid bra att ta med och schlager funkar hos de flesta iaf bland mina vänner.

Aftonbladet säger förresten att det är godas chanser till sol till nästa helg och det bådar ju gott inför "vår" dag:
    Om vi nu vågar lita på det!

• fruaugusti07

eh svansex!!!skrev jag verkligen så??????
    herregud vad jag stavar!
    Hoppas att ni fattade att jag menar svensexa!!!!

• Stefans fästmö

Bruden blå

Men usch vad jobbigt, går det inte att lägga nån annan dag då?!? Jag menar de måste ju fatta att ni har annat att göra dagen innan! Dessutom är det ju inte så kul om han är bakis på själva bröllopsdagen...

• vimesh

Hej!
    Håller tummarna för sol nästa helg. Var och provade min klänning igår på affären.

De nålade in den så snävt i midjan att jag nästan svimmade. Det fick fart på expediterna som kom med godis, vatten och blöt handduk.
    Sömmerskan kom dit och nålade om klänningen så att jag kunde andas och jag var och hämtade den idag. Nu sitter den jättebra. Blev faktiskt lite orolig igår.
    Jag kommer säkert svimma av nervositet i kyrkan..

• Bruden blå

Jag har tyvär bara fått besked om att den dagen är det.
    Nu såhär snart inpå så lär det väl inte gå att ändra, och jag vill inte lägga mig i svensexan heller.
    Men det viktigaste känner jag är att han får kul. Själv vart jag helt plakat på hippan, vinglade hem på en stig som vägrade stå stilla.
    Har just vaknat upp ur något slags däckat tillstånd känns det som.
    Så han har redan sett varnande exempel och lär inte göra om mitt misstag.
    Huvudsaken är ju att han får roligt, det andra går ju liksom att lösa känner jag.

• kela81

Stefans fästmö-nä....det är itne så aktuellt längre Jag har ett par skor sen ett tag tillbaka

Bruden blå-kul att det blev lyckat Men att ha svensexan dan innan Hoppas att han hålelr sig något sådär då....kan du itne få hjälp att fixa allt som måste göras på fredan?

Idag är det bara en vecka kvar och min telefon har piglat hela dan med sms som typ" bara en vecka nu" Nervös??? ?' Så om jag inte avr det innan så kommer det väll nu då
    Har tillbringat någrea dar ute i båten och försökt ta det lite lugnt, fast det har blivit en hel del babblande med toastmadame som håller på å syr ihop festprogramet....*tack gode gud för henne, vet inte vad jag skulle göra utan henne*
    Själv känner jag mig lite stressad just nu, inte så mycket kvar att göra, men det gäller att sy ihop allt och få det bra.....

• Bruden blå

smartiz

Det kommer lösa sig, vi tar och fixar en del redan på torsdagen istället (hoppas på bra väder)
    sen ska jag kolla lite med en väninna eller två, men först måste jag få tag i min väninna som det var meningen att jag skulle sova hos, måste boka av det.

• fruaugusti07

pratade precis med svärfar.tillika värd för bröllopet!
    Vi clearade lite grejer och sen pratade vi om fotografen, hans svåger(hobbyfotograf): för det första hade han nästan glömt vilket datum han ska ta kort åt oss! Sen har han med sig sin son som vi nu måste peta in i en redan överfull bordsplacering!
    Jag blev så irriterad att jag överväger att inte ta med dem överhuvudtaget.....jag har fler vänner som är duktiga och som dessutom har gått kurser!!!!!
    usch vad irriterad jag blev!

• kela81

vi var just och träffade fotografen Hon verkar verkligen superduktig...så det känns jätte bra,
    men så var det det här när man ska fotograferas? HU gör ni? Innan eller efter?

• Anncha73

annaochkim

Jo vi brände en skiva igår e.m, men då hade den bränt för fort så skivan hackar hela tiden..:( Men men nytt försök idag å vi har så många så har blandad musiksmak, vissa gillar schlager vissa disco o.s.v så vi gör en blandning av allt tror jag..:)

Jo vi hoppas på fint väder till helgen, men lite regn i håret ska väl betyda lycka har jag hört..:D Fast nog vill man ha sol, men inte för varmt, för då svettas man väl bort..:)

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!