• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Bruden blå

Så, varit på vigselsamtal vi också. det känndes jättebra
    Vi fick gå igenom vart vi skall vara innan vigseln, när vi skall komma, hur vi skall hålla varandra i händerna och stå och vända oss.
    hur vi skall göra med ringarna. Vi fick öva med prästens vigselring, hålla i den och min blivande fick öva på löftena till mig. KÄnndes så underbart. fick reda på hur det skulle läggas upp, när vi skulle knäböja, hur vi skulle göra med brudbuketten mm. allt var så fint, vi fick även prata om varför vi älskar varandra.
    prästen känner mig sen gammalt, men hon ville veta mer om sambon så att hon kunnde prata personligt om oss. Så härligt och romantiskt och rätt känns det.

• Stefans fästmö

Melleni

Men herregud!! Så kan de väl inte göra, skicka ett sånt "hotbrev" när allt finns där?!? Det stod ju att de hade lagt ner ditt ärende, men det hade de inte då?!? Helt sjukt ju!! Blir så arg på såna puckade byråkrater!!

• Stefans fästmö

Här går det långsamt framåt, men vi får krupp på våra jobbiga föräldrar som läger sig i allt... Jag får panik på min morsa, hon försöker verkligen bestämma allt! Har dessutom insett att hon är sån rent allmänt, hon har alltid försökt bestämma över mig o mina beslut, har inte insett att jg är vuxen nu o har ett eget liv... :( Blir ledsen ibland men det ska väl lösa sig, blir bara så trött... Men vi ska bli bättre på att säga ifrån o även på att avsäga oss ansvar, vi kan inte ha stenkoll på allt... Har vi insett nu! :)

• Petra74

Frida82 och susili: Det blir ingen möhippa för mig heller. Vi gifter oss med endast våra närmsta närvarande så det är inte så många som vet om vårt bröllop.
    Men man kan åka på fruhippa också vet en del som drabbats av detta

Smartiz: Lät som en trevlig hippa du hade!

Maljor: Låter som din blivande har ganska så omogna kompisar men din blivande låter väldigt vettig. Men det låter som en trevlig svensexa den andra han får. Precis som en min blivande skulle velat ha om han skulle få svensexa

• Melleni (4/8-07)

Stefans fästmö

Ja du ärrendet är inte nere enligt de men enligt brevet så va de det. enligt min syster som jobbar på försäkringskassan sa att de va tjänste fel. Och jag skulle ha mina pengar snarast men vad hjälper de när de inte ger de ändå. Ja jag vet inte vad jag ska säga men jag känner bara på mig att denna kamp inte är över än.

• Bruden blå

2 veckor kvar, 14 dagar.
    Ingen tid alls.
    Hur lång tid är det inte sen jag skrev att det var ett år sedan kvar eller 3 månader kvar.
    Jikes, e vi redan här nu.
    Börjar ni känna er klara och redo?

• googlad

Nej...jag hade velat ha iaf 3 veckor kvar...! Bordsplaceringskort och vigselprogram står näst på tur.

Idag gifter sig min kompis, så det lär ju bli ett litet genrep inför vårt?!! Trist att det regnar så mycket bara.

• googlad

Den 4 augusti ska de iaf bli sol i hela landet :) Hoppas vi ju...

• fruaugusti07

ska det bli sol? Gud vad bra!

idag väckte jag min blivande, gav honom en lapp, frukost och skickade iväg honom med pendeltåget...dags för svensexan!
    Så här sitter jag och sliter mitt hår med festprogrammet

• Petra74

Ja tänk tjejer! Om 2 veckor vid den här tiden är vi fruar allihopa(eller gifter någon sig senare?) Pirrigt!!!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!