• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • frugan.carlsson

tekanna

trevligt hade du kul då?? vi väntar våran i helgen

• tekanna

frugan.carlsson
    Jo, det var kanontrevligt! Jag blev verkligen överraskad. Dels var det så långt innan så jag trodde jag skulle "gå säker" ett tag till och vi hade ju andra planer den dagen (trodde jag). Vi hade riktigt otur med vädret, men det gjorde inte så mycket det var skoj ändå. Åt lunch tillsammans, spelade fotbollsgolf, grillade, hade hemma-spa, gick ut och åt middag och gick sen på puben. Superskoj!
    Smabons svensexa var nog inte lika överraksande, men han visste inget. De åt brunch, körde go-cart, spelade laserdome, turade öresund runt med middag och utgång i Köpenhamn och huvuduppdraget den dagen var att klä sjöjungfrun i en sverige-tröja och m2b skulle vara iklädd en dansk landslagströja (med vårt efternamn på ryggen). Detta sista tyckte jag kändes lite provocerande, men de gjorde det iaf och de fick inte stryk. Anledningen till varför de ville göra så tror jag har med att göra att jag har danskt påbrå och att han ska gifta in sig i en dansk släkt. Men jag vet inte.

Får hoppas att ni får jätteskoj ni med!! Oavsett vad man gör så är det viktigaste att man har skoj!

• maljor

Melleni

Vad skönt att det kändes bra. Får man en präst man inte har personkemi med kan det ju kännas väldigt konstigt den stora dagen.

Nu behöver jag er hjälp tjejer!!!! M2b håller på att bli riktigt sjuk och kan därför inte hjälpa mig alls för tillfället. Dessutom vet jag att jag får min hippa i helgen vilket gör att jag nästan inte har någon tid alls!! =(
    Har 3 sidor kvar att fylla i festprogrammet men jag vet inte vad som ska vara med. M2b ser helst att vi skippar sången men kan gå med på det i absoluta nödfall.
    Annars har vi roligt vett och etikett med, menyn, välkomsthälsning till gästerna, samt en "vin-guide"
    Vad ska vi ha mer?? Total idétorka =(

• Bruden blå

Ihh i morgon har vi vigselsamtal, och JA! jag är nervös. Varför vet jag egentligen inte, bara känns såååå pirrigt.

• annis41

maljor Varför inte ta med bordsplaceringen,någon fin kärleksdikt....

• maljor

annis41

Dikten var en bra idé!!!
    Bordsplaceringen vill jag inte ha med eftersom det är lite strul med en av gästerna, annars hade jag haft det oxå.

Tack!!

• fruaugusti07

Den som är ytterligare kommer då att vara nogrannare gjord( det var svårt att göra bra själv) den andra fick jag hjälp med!

• Melleni (4/8-07)

Bruden blå

Tack och lycka till i morgon..

De va ett tag sen man såg dig här:)

• Bruden blå

Melleni (4/8-07)

Tackar.
    Jo jag har jobabt jobbat och åter jobbat. inte haft så mycket tid över för bt. så planerna har stått väldigt stilla nu under sommaren. Men det var jag ju beredd på.
    Har spanat efter dig på msn, men inte sett dig, hoppas allt är bra med er.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!