frugan.carlsson
Jo, det var kanontrevligt! Jag blev verkligen överraskad. Dels var det så långt innan så jag trodde jag skulle "gå säker" ett tag till och vi hade ju andra planer den dagen (trodde jag).
Vi hade riktigt otur med vädret, men det gjorde inte så mycket det var skoj ändå. Åt lunch tillsammans, spelade fotbollsgolf, grillade, hade hemma-spa, gick ut och åt middag och gick sen på puben. Superskoj!
Smabons svensexa var nog inte lika överraksande, men han visste inget. De åt brunch, körde go-cart, spelade laserdome, turade öresund runt med middag och utgång i Köpenhamn och huvuduppdraget den dagen var att klä sjöjungfrun i en sverige-tröja och m2b skulle vara iklädd en dansk landslagströja (med vårt efternamn på ryggen). Detta sista tyckte jag kändes lite provocerande, men de gjorde det iaf och de fick inte stryk. Anledningen till varför de ville göra så tror jag har med att göra att jag har danskt påbrå och att han ska gifta in sig i en dansk släkt. Men jag vet inte.
Får hoppas att ni får jätteskoj ni med!! Oavsett vad man gör så är det viktigaste att man har skoj!