• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • googlad

Hallå alla 4:e augusti-brudar!

Vad har ni köpt/tänkt köpa till toastmasters/madames, och andra som lagt ner väldigt mycket jobb???

• kela81

googlad-åh...va fin den var! Texten alltså

• Anncha73

googlad

Vi har ingen toastmaster (direkt om jag säger så lite dumt va???) Men iaf han som ska ta kort på oss har vi köpt en absolutvodka flaska (som inte finns i Sverige) som han ska få iaf (han samlar på sånt!!) Hmm men till vår tärna å bestman tänkte vi köpa något eftersom dom e med oss hela dagen lång å lugnar våra nerver..:D

• kela81

vet inte vad vi ska köpa till toastmadame, tärna och bestman änn....får fundera på det...

Idag har vi varit duktiga, köpt skor och strumpor till M2b, slips åt betsman, trosor och örhängen åt mig, samt gästboksmaterial som jag ska göra själv...

sen så har det löst sig med prästen verkar det som Kompisens, kompis kompis ringde idag Hon kan- och vi ska ses nästa söndag! Så håll tummarna för oss nu så att hon är bra Men hon verkade supertrevlig! Pch inte behövde vi betala något heller! Alltid en bonus Hon sa att det låg innom ramen för hennes tjänst, även om hon jobbar i en annan församling än vi bor i/gifter oss i

Och nu så väntar vi på toastmadame, så ska vi fixa bordsplacering, festprogrwam mm

• maljor

De har tagit honom nu... eller för 3 timmar sen!!!

Är så förbannad på hans sk bästa kompis nu. Skickade ett nytt mess på förmiddan för att få reda på när de kommer tillbaka med honom men fick bara till svar att jag inte skulle lägga mig i (först svarade de inte alls, inte ens när jag ringde) och då ringde jag och frågade och fick till svar igen att jag inte skulle bry mig om det.
    Sa att jag inte accepterade det som svar och då svarade han att det skulle jag skita i och sen slängde han på luren!!!!!

Berättade allt för min m2b och ändå väljer han att sticka iväg med sina polare på en 3 dagar lång suparresa (det är inte ens säkert att de kommer på söndag kväll), de skulle ta BIL till sthlm och bara det oroar mig eftersom idioten som slängde på luren i örat på mig har kört bil bakfull förut!!!
    Sen skulle de på kryssning och hela målet var att få honom så full som det bara går.

Överreagerar jag när jag säger att jag inte längre vill ha denna kille som bestman och att m2b inte borde ha stuckit iväg med honom? (åtminstone innan en ursäkt kanske?)
    Tycker bara att det är så totalt respektlöst av hans sk bästa kompis att bete sig såhär mot mig och nu vet jag inte alls vad som kommer hända. Får jag tillbaka min m2b på söndag eller skiter de i det oxå?

• Melleni (4/8-07)

jag förstår att du vill veta. och jag tycker de va fel av honom men jag tror du ska försöka slappna av för just nu kan du ju inge göra i alla fall. Vore ju synd att bli osams innan den stora dagen.

• maljor

melleni

jo jag har lugnat ner mig och är inte arg på m2b längre men jag är fortfarande fly förbannad på hans kompis som är så totalt respektlös mot mig.
    Ringde en av de andra killarna som skulle med och han var förvånad över att jag inte hade fått veta något för killen som håller i det hade lovat alla de andra att han hade kollat med mig så allt var lugnt och berättat att de skulle bli borta flera dar, så inte nog med att han ljuger och försöker dölja allt för mig, han ljuger för de andra killarna oxå!!!
    Varför gör man det för?

jaja.... får väl se om m2b hör av sig nått så man kan slappna av lite och kanske få lite sömn inatt...

• Melleni (4/8-07)

maljor
    Jag hoppas de löser sig.. Din kille är nog mogen nog att stå emot visa saker han inte vill göra så hans vän som nu inge säger kan nog inte få allt som han vill.

• Bruden blå

3 veckor kvar.
    Jikes.
    E det så kort tid kvar, hur ska det här gå,på det stora hela klarplanerad, men många små detaljer kvar.

• kela81

igår var vi ut till festplatsen och kollade inför matlagning och dekor och allt...så nu har man en bild av hur det komer se ut ochså...skönt

Själv har jag inte sovit en blund inatt Starka misstankar om möhippa idag, men än så länge ser det lugnt ut.....hoppas verkligen inte att de kommer nu, jag har såååååååååå mycket att göra idag inför att vi reser bort i morgon!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!