• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Bruden blå

ahhhh ghhhha och bha, nu får jag snart grå hår av bt, varför ska man inte kunnalänka till sin egen hemsida här. ni får kopiera adressen och ta bort mellanslaget, för bt har någon idiotisk spärr som gör att man inte kan skriva vår adress här, här finns den i allafall på orgel, kopiera och ta bort mellanslaget.
    www.fr eewebs.com/ann_mattias/brllopet.htm

• maljor

Hörrni, ska ni ha nån lek/spex under festen?
    Sitter och diskuterar med m2b om vi skulle hitta på nå kul för gästerna men han är inte så bra att bolla såna idéer med =(

• Anncha73

maljor

Jag är sugen på å ha nåt roligt, men jag har idetorka...Nåt kul vill man ju ha, vi hade då tänkt iaf ha talkort" fast det är ju ingen lek eller spex på nåt sätt..

Hmm måste flura på nåt bra..:D

• kela81

*gäsp* God morgon tjejer-....
    Så...nu har vi varit på bröllop, och är nu nästa par ut
    Men det var kul...de var såååååååååååååå fina ...
    och tror ni att jag är lite överkänslig va...börjar grina så fort jag ser kyrkan bara och tro mig...det är ingen kyrka att gråta över...för det är inte den finsate kyrkan i sverige
    Sen grät jag när de kom in, när de gav sina löften, under solosången och när brudens far talade...*lite spänd just nu va*

maljor-vi kommer nog ha lite lekar och så, men vår underbara toastmadame fixar allt det som en överaskning åt oss....Såå skönt...så tyvärr så är jag nog inte till mycket hjälp där....
    på bröllopet vi var på igår så körde de skoleken,,,den är roligt faktist

• Melleni (4/8-07)

smartiz

tack. känner mig lite bättre i dag. första gången på 5 dagar..

Tjejer de börjar dra i hop dig. så overkligt..

• Fru Lindgren

Anncha73

Jag har gått till den många ggr, men då som spelman o inte brud...

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!