• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • kela81

maljor-jag skulle säga till dem på skarpen..varför kan du inte få veta det! Löjligt att de inte kan berätta...ok att du inte får veta exakt vad som händer och på vilka klocksalg, men du måste ju ändå få veta så att du kan planera helgen...

Säg att du måst eveta när han är hemma för att ni
    a)ska bort på mogonen
    b)behöver veta om du ska lämna nycklarna eller likande till någeon eftersom du "ska bort på kvällen* eller nått sånt....

Min kompis-hon som gifte sig i lördags var just här och hjälpte mig att prova klänningen Åhhhh...vad jag längtar efter att få ha den nu
    Och så har hon en kompis som har en kompis som är nyexad präst....så hon skulle höra med henne *Hoppas hoppas hoppas*

• maljor

smartiz

hoppas ni kan få ha henne som präst!!! *håller tummarna*

Jadu, de tycker inte att jag har nån rätt att lägga mig i svensexan men till viss del tycker jag att jag har det. Jag vill veta om det finns någon risk för honom att skada sig och jag vill vet när de tänker komma hem med honom.
    Är jag elak om jag berättar för honom att han ska få en svensexa? Alltså, om hans polare vägrar berätta för mig? Kommer nämligen inte hinna träffa honom innan de tar honom eftersom de hämtar honom på fredag på jobbet. Typ om jag ringer på fredag vid lunch eller nått och ber honom höra av sig till mig under kvällen (misstänker att de tar mobilen så att inte jag ska "lägga mig i" ännu mer).
    Eller ska jag bara hoppas på det bästa och vara uppe hela natten (kommer inte kunna sova om jag inte vet vad som händer) tills han kommer hem?

• kela81

maljor-ja...hoppas verkligen på henne---vill att hon ska ringa nuuuuu!!!

Urs va löjliga de är killarna, vad tror de att du ska göra? Är det ingen i gänget som är lite vettigare? Som du kan prata med? Eller nåns flickvän? Jag fick ju reda på att E skulle vara borta över natten av en av killarnas tjej.....
    Annars så får du väll hota dem lite-säg-om inte jag får veta när han komer hem igen-så att hela min helg blir förstörd av att sitta och vänta-så kommer jag att berätta om evnsexan för honnom...eller nått....

• zasu

tekanna, skulle väldigt gärna vilja ha SOM EN SAGA med Victoria Krantz .. har du den ?

• zasu

nej, förlåt .. inlägget var menat till googlad o inte tekanna .. var för snabb .

• maljor

Nja, de som jag hade kunnat tänka mig att prata med är inte ens bjudna men jag kanske kan prata med dem ändå eftersom de jobbar med m2b. Då kan ju de snacka med honom innan han sticker från jobbet.
    Dessutom skiter de i om hela min helg blir förstörd....
    Ska ringa svärfar oxå så han får ta sig ett allvarligt snack med sin son så inte bara jag ses som boven i dramat av polarna.
    Får försöka prata med dem igen, men skiter de i mig ändå så måste jag nog prata med m2b om det... tyvärr =(

• fruaugusti07

majlor- vadå lägga sig i svensexan!? Har de sagt så rakt ut till dig?Det enda du vill veta är ju om han kommer hem på kvällen eller inte och det tycker jag varken är en svår fråga eller att lägga sig i. Du har rätt att veta om ungefär när han beräknas hem.
    Själv har jag inte fått veta ett ljud....Inte ens när den är! Men det är nog för att de knappt vet det själva!
    De frågade vad han har för klädstorlek iaf så ......

• maljor

annaochkim

jag hade inte fått veta vilket datum om jag inte tagit reda på det själv genom att kontakta dem.
    Men de sa att jag inte ska veta nått mer om den än just datumet.
    Vet de inte datum själva? hmmm... med 3½ vecka kvar?

• tekanna

Tack för att ni gav mig inspiration till låtar. Sitter och provlyssnar för fullt, så vi får se vad det blir. Många vackra sånger!!

maljor
    Dåligt när de inte visar på någon respekt gentemot dig! Själv har jag varit med passiv under hela planeringen av min m2b's svensexa (som ska vara nu på lördag). De har hållt mig underrättad via mejl hela tiden så jag vet hela deras dagsplan och fick ange datum osv. Det var mkt uppskattat från min sida!

smartiz
    Håller tummarna för att prästbytet går bra! Skoj med nyutexaminerad. Kan tänka mig att det är lite som i andra yrken med - nyexat och sååå engagerad för att det är så skoj. Sen blir det nog mer "på rutin" ju äldre man blir...

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!