• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Melleni (4/8-07)

smartiz

lät som ni hade kul..

• Frida82

Jag smiter in på den här tråden också!
    Jag och min sambo ska ha en borglig utomhusvigsel 4 augusti. Jag längar sååå efter den stora dagen!

Vi har bröllopet som en stor överaskning för de flesta av våra gäster, så det blir väl ingen hippa för min del..det är tråkigt, för jag tycker det låter jätteskoj o bli bortrövad o göra tokigheter!

• Sussili

Frida82

Jag får nog heller ingen hippa, så du är inte ensam. Men jag har bett grannen (som vi umgås mycket med) att fixa en svensexa för min blivande. Han fick några telefonnummer så totalt blir de 6 personer som ska iväg och köra 3-kamp i bowlinghallen (bowling, minigolf och biljard). Detta kommer ske nu på lördag. Är helt säker på att sambon kommer att uppskatta detta.

• maljor

Sambon berättade allt som hände under svensexan i helgen och det var en del han absolut inte uppskattade. Dessutom hade de snott vissa saker från en annan svensexa.
    Det första de gjorde var att sätta på honom hörlurar och ge honom en liten bärbar tv. Han fick sitta och glo på p*rrfilm i 3 timmar!!!! Detta var ju inte direkt uppskattat av min sambo som tittade "bredvid" skärmen istället, glodde ut på vägen medans hans polare trodde att han glodde på filmen. Men han var tvungen att lyssna på ljudet under hela resan!! Samtidigt försökte de supa ner honom. Väl framme vid Viking-terminalen fick han sälja kramar och pussar - även nu försökte de supa ner honom. På båten skulle han springa runt och klippa "troslappar" (tvättråden) med en pytte pytte nagelsax och de försökte fortfarande supa honom halvt medvetslös... juste svensexa eller hur!!??!

Det är tur att sambon är mer mogen än sina polare, han tyckte mest att det kändes som klassresa i 8:an - inte så himla roligt för honom direkt =(
    Han sprang och slängde öl i papperskorgarna hela tiden och hällde ut dem i duschen när de var ner till bastun så de trodde att han drack massor medan han höll sig relativt nykter (nåja, inte aprak iaf).

Det blev inte tal om någon mer kryssning som tänkt eftersom en var dålig och en var fortfarande så full så han visste inte vart han var.
    Däremot så funderade de på att sätta sig i en lägenhet utanför sthlm för att fortsätta supa. Kul att sitta inne i en lägenhet bara för att supa - känns som fjortisfasoner.
    Sambon sa att han inte tänkte hitta på något mer utan ville hem till mig så när han kom hem släppte han bara allt innanför dörren för att kramas och kyssas med mig *gud vad jag älskar honom*

• Melleni (4/8-07)

maljor

Skönt att de ordnat upp sig nu..

• Melleni (4/8-07)

Imorgon ska vi träffa prästen...

• maljor

Melleni

Eller hur =)
    Hans ena jobbarkompis ringde till mig precis, de vill ta med honom på en till svensexa eftersom de inte fick vara med på den första. Tycker jag är helt ok eftersom det är dessa 2 killar jag hade hoppats skulle vara med på kryssningen.
    Han frågade om det gick bra nu till helgen och de skulle åka ut till en ö där hans föräldrar har sommarstuga. Där skulle de grilla, dricka några öl och fiska lite - bara ta det lugnt.

Hoppas det går bra med prästen =)

Sambon tyckte våran såg ut som en liten tomte

Funderar på om jag ska köpa en ring åt sambon så han oxå får 2 ringar. Det var planen från början men nu har han tänkt sig att han bara ska ha en men samtidigt säger han att han har en om jag vill. Vad skulle ni göra?

• maljor

Det blev ingen till ring till sambon. Inte idag iaf för jag kom på att det kanske blir obekvämt med 2 för honom då han jobbar med händerna. Det kanske kommer ivägen då, ska fundera lite.

Däremot köpte jag en till omgång "underkläder" till bröllopsnatten Nu har jag bestämt mig för att ha en "korsett" med stockings och strumpeband när vi kommer till hotellet och till morgonen efter har jag köpt ett kort nattlinne (slutar under rumpan) i silke, med spets och slits i sidorna och längst upp i slitsen hänger en droppformad pärla (en på varje sida såklart). Ljusblått självklart så det matchar temat Till det köpte jag ett till strumpeband
    Gissa om jag är nöjd med dagens inköp

• maljor

åh just ja, nu har jag slutat med p-piller

Känner mig som en spammare *tittar på inläggen ovanför*

• fruaugusti07

Maljor- vad kul att du har slutat med pillrena! Hoppas att det går bra.

Smartiz- det låter som en underbar möhippa!

Sambon var in till stan idag för att köpa morgon gåva till mig!hihi kul med presenter.....
    Undrar lite när sambons bestmen tänker tala om för mig att de ska kidnappa min blivande på lördag!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!