Sambon berättade allt som hände under svensexan i helgen och det var en del han absolut inte uppskattade. Dessutom hade de snott vissa saker från en annan svensexa.
Det första de gjorde var att sätta på honom hörlurar och ge honom en liten bärbar tv. Han fick sitta och glo på p*rrfilm i 3 timmar!!!! Detta var ju inte direkt uppskattat av min sambo som tittade "bredvid" skärmen istället, glodde ut på vägen medans hans polare trodde att han glodde på filmen. Men han var tvungen att lyssna på ljudet under hela resan!! Samtidigt försökte de supa ner honom. Väl framme vid Viking-terminalen fick han sälja kramar och pussar - även nu försökte de supa ner honom. På båten skulle han springa runt och klippa "troslappar" (tvättråden) med en pytte pytte nagelsax och de försökte fortfarande supa honom halvt medvetslös... juste svensexa eller hur!!??!
Det är tur att sambon är mer mogen än sina polare, han tyckte mest att det kändes som klassresa i 8:an - inte så himla roligt för honom direkt =(
Han sprang och slängde öl i papperskorgarna hela tiden och hällde ut dem i duschen när de var ner till bastun så de trodde att han drack massor medan han höll sig relativt nykter (nåja, inte aprak iaf).
Det blev inte tal om någon mer kryssning som tänkt eftersom en var dålig och en var fortfarande så full så han visste inte vart han var.
Däremot så funderade de på att sätta sig i en lägenhet utanför sthlm för att fortsätta supa. Kul att sitta inne i en lägenhet bara för att supa - känns som fjortisfasoner.
Sambon sa att han inte tänkte hitta på något mer utan ville hem till mig så när han kom hem släppte han bara allt innanför dörren för att kramas och kyssas med mig *gud vad jag älskar honom*