• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • frugan.carlsson

tekanna
    jo de är sant, jag harbsagt jag inte vill bli utspökade och så så jag hoppas dom håller det dom lovar. mej kan dom inte tvinga iaf

• maljor

Nu har vi varit och köpt en till ring till m2b!!! Drog över budget med 3500 men vad gör det?
    Han förklarade att han inte hade velat ha en till ring för att han ville att jag skulle välja helt fritt bland ringar jag ville ha och sen hade han fått för sig att vi måste ha likadana ringar *så söt*
    Så, nu har jag en slät kupad förlovningsring och kommer få en alliansring (den klassiska med 5 stenar) och han har en likadan förlovningsring som jag och kommer ha en lika vigselring

• googlad

Hjälp! Ska iväg och beställa tårta imorn. Jag hörde nån som hade haft lime och choklad. Nån med erfarenhet?? Tyckte det lät friskt samtidigt som choklad alltid är choklad!!

Sockerkaksbotten är vi inne på just nu åsså vit marsipan runt.

Fresta oss gärna med era tips!

• googlad

Idag skulle jag kopiera våra vigselprogram. Satt hur många timmar som helst framför datorn igår och slet nästan mitt håt för att få rätt på ordbehandlingsprogrammet.. Men tillslut!

Idag fjontade kopieringsmaskinen sig, så 40 papper är förstörda eftersom de blev nåt knasigt fel... Hoppas hitta samma papper i bokhandeln imorn. Var ett tag sen jag köpte hem dom andra papperna nämligen. Hrm, men det är väl sånt här man ska fnissa åt när bröllopet är över?!!! ;)

Är ni klara med era vigselprogram?

• maljor

googlad

ja det är nog sånt man kan le åt sen... när allt lugnat sig.
    Vi har inte skrivit ut våra vigselprogram än, väntar på svar från kantorn.
    Så fort hon svarar över solosången så kan vi skriva ut dem =)

• Bröllopstokiig

Bruden blå

Imorrn har vi oxå vigselsamtal..:D Prästen har varit på semester tills nu, så därför har vi det nu istället..:)

Vad ska du ha för in-ut gångs marsch då? Vi funderar på Birkalåten å delsbo iaf..Blir spännande imorrn, vi ska då träffas i kyrkan iaf, å "provgå"..:D

• googlad

Vi ska ha Birkalåten på väg ut! Den är så glad tycker jag :)

• Anncha73

annaochkim

Det va fina frisyere båda två tyckte jag..:D, men jag undrar över din klänning, min ser nästan likadan ut (fast jag har genomskinligt tyg som går ut en bit över armarna om du förstår)Vart har du köpt/hyrt den?

• Anncha73

googlad

Jag ska ha antingen birkalåten eller delsbo på ingång, utgång vill jag ha äppelbo gånglåt, den e glad å hurtig, fast kanske inte så lätt att gå till..:D

• Bruden blå

Anncha73

vår präst har också haft semester, så det är därför det blir först nu.
    Vi ska ha concerning hobbits in och birkalåten ut.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!