• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Bruden blå

maljor

Jag vet.
    Tjejen som hämtar mig jobbar till kl 15. hon skulle hämta mig efter det. Hon måste ringa för att få vägbeskrivning, så känner mig hyffsat lugn där i allafall.

• maljor

Ja det är ju skönt det iaf. Det värsta är ju nästan väntan... när man bara går och undrar när de ska dyka upp och kidnappa en

• fruaugusti07

idag var jag iväg och handlade all maten till bröllopet och tårtan. TRE kundvagnar behövdes!pust! Jag är helt färdig efter det!
    Bruden Blå- hoppas att du får en trevlig hippa!

• maljor

annaochkim

Vi ska handla på tisdag (lite har vi redan köpt) men vi har sån tur att vi har Ica Maxi med enorma kundvagnar Tror dock att det kommer bli en 2st såna ändå

• tekanna

Blivande fru Lindberg
    Nej, vad tråkigt att höra om m2bs pappa! Tråkigt att han inte fick se sin sons bröllop... Kramar till er!!

Nervöst? Ja, en aning... Det har till och med gått så långt att jag glömmer bort att äta/är inte hungrig. Jag som ääälskar mat! Det har varit för stressigt på sistone bara, men nu är det lugnare. Vi börjar få koll på läget.

Vigselprogrammen är klara och utskrivna.
    Festprogrammen är klara och ska skrivas ut imorgon.
    Champange till oss (i transporten) är inköpt.
    Ringen hämtade vi idag. Förlovningsringarna är putsade.
    Dotterns kläder och skor är inköpta och tvättade och klara.
    Alla mina prylar är klara.

Ja, så nu ska vi försöka ta det lite lugnt den sista veckan och koppla av så att vi kan njuta av dagen! Lite hemmaspa och kroppsvård kanske kan vara på plats.

• Stefans fästmö

Halloj! Ja nu närmar det sig, en vecka imorn... Sen är vi fruar!! :D Vi har i princip bara fest- o vigselprogram kvar, göra o skriv ut festprogrammet, vigseldito är bara att skriva ut. De andra grejerna som är kvar har vi delegerat ut... Skönt att inte ha så mycket att tänka på, kommer vara nervös nog ändå!

smatriz

Jag glömmer ju alltid att maila dig bilder på mina skor! Men det är kanske inte så aktuellt längre, eller? Du lär ju ha köpt egna nu...

• Stefans fästmö

Nu tog de min m2b på svensexa... :D Känns konstigt, men jag är inte så nervös, jag vet lite vad de ska göra o det är kul saker, inget farligt eller alltför pinsamt... Han kommer hem nån gång i natt iaf, jag lär ju ha svårt att somna när jag vet att jag kan bli väckt när som helst... ;)

Han blev så överraskad o glad, trodde nog itne ha nskulle få nån! Och de var så många... tom två som inte är bjudna på bröllopet! (vilket iofs känns lite konstigt tycker jag, men men)

Nu ska jag duscha o åka till jobbet, skönt att jag började sent idag! Och vi skulle ändå inte fått nåt gjort idag eftersom jag jobbar så det är ingen dyrbar planeringstid som går... ;)

• fruaugusti07

en vecka kvar!!!!
    någon som börjar bli nervös!?
    Jag är väl inte direkt nervös men jag har lite fjärilar som har slagit bo i magen!

• Anncha73

annaochkim

Nopp inte nervös än, men det kommer säkert..Man har så mycke å stå i att jag har inte tid att vara nervös, annars e jag en nervös person men jag har tänkt att vaddå...Många gör det å klarar det så varför ska inte jag göra det???

Sitter å bränner skivor till festen just nu iaf..Letar å letar, men jag har så dålig fantasi när det gäller låtar..:(

• Bruden blå

Tillbaka från hippan, och jag hade JÄTTEKUL, men idag så mår jag ju som jag förtjänar :D
    Gamla "gänget" massa god mat, drinkar, en bubbelpool utomhus och kareoke singstar.
    Och en heeeeeeeeeelt galen outfit på mig.
    Vi hade jättetrevligt och sent frammåt natten så vinglade jag tillslut därifrån hem till mamma (mamma bor i närheten och var för tillfället inte hemma)
    Idag har jag varit ute i skogen med barnen och plockat ett par liter kantareller och försökt må lite drägligt.
    Har även fått reda på när sambon ska fin svensexa, tyvär så har dom lagt den på sämsta möjliga dag. Nämligen dagen före bröllopet.
    Är inte så glad åt det, men men, nu e läget såhär.
    Vi hade massa andra planer den dagen, och nu får jag arrangera om massor för att få ihop det.
    jag skulle ha sovit borta hos en väninna och fått det lungt och skönt innan bröllopet, vi skulle fixa iordning mig hos henna, men det måste jag ställa in nu.
    istället måste jag ut till festplatsen dagen innan och göra allt själv som vi skulle gjort tillsammans.
    dvs sätta upp partyttältet
    hämta bord, stolar och allt porslin
    duka klart
    laga all maten mm.
    han skulle även fixat väskorna till hotellet och besikta bilen dagen innan, men det vet jag inte alls hur det blir med nu.
    suck, lite irriterad är jag allt, men men. bara han får roligt, det är det viktigaste.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!