Tillbaka från hippan, och jag hade JÄTTEKUL, men idag så mår jag ju som jag förtjänar :D
Gamla "gänget" massa god mat, drinkar, en bubbelpool utomhus och kareoke singstar.
Och en heeeeeeeeeelt galen outfit på mig.
Vi hade jättetrevligt och sent frammåt natten så vinglade jag tillslut därifrån hem till mamma (mamma bor i närheten och var för tillfället inte hemma)
Idag har jag varit ute i skogen med barnen och plockat ett par liter kantareller och försökt må lite drägligt.
Har även fått reda på när sambon ska fin svensexa, tyvär så har dom lagt den på sämsta möjliga dag. Nämligen dagen före bröllopet.
Är inte så glad åt det, men men, nu e läget såhär.
Vi hade massa andra planer den dagen, och nu får jag arrangera om massor för att få ihop det.
jag skulle ha sovit borta hos en väninna och fått det lungt och skönt innan bröllopet, vi skulle fixa iordning mig hos henna, men det måste jag ställa in nu.
istället måste jag ut till festplatsen dagen innan och göra allt själv som vi skulle gjort tillsammans.
dvs sätta upp partyttältet
hämta bord, stolar och allt porslin
duka klart
laga all maten mm.
han skulle även fixat väskorna till hotellet och besikta bilen dagen innan, men det vet jag inte alls hur det blir med nu.
suck, lite irriterad är jag allt, men men. bara han får roligt, det är det viktigaste.