• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • zasu

här är en till som ska gifta sig den 4 augusti ! det närmar sig med stormsteg nu . längtar !

funderar på morgongåva till min m2b .. vad har ni hittat på ?

• kela81

Melleni (4/8-07)- låter som en toppen hippa för dig med Kul!

zasu- välkommen

Sussili-ja just ja! Det är ju verkligen NÄSTA VECKA

Vi träffade prästen igår, hon var superbra, mycket mycker bättre än förra och sååå engagerad Kul!

Och idag ahr vi köpt ett radhus Så här händer allt på en gång

• Frida82

Wow, vilka häftiga hippor ni fått! Era vänner har verkligen bra fantasi, hur kommer dom på allt skoj?!
    Ikväll har suttit o klippt o fixat ihop vigsel programmen. Fingrarna har faktiskt blivit helt märkta efter saxen! Satt o klippte isär 25 hårda papper o klippte ut 50 program från a4, så nu orkar jag ingen mer ikväll...
    Nån mer än jag som har mardrömmar om om brölloppet?
    Jag har haft ca 5 nu där jag drömmer att massa saker inte är klart när gästerna anländer. värsta drömmen var nog när jag kom på att vi hade glömt att skicka ut inbjudningarna o det kom jag på när vi skulle gå fram till vigselförättaren...haha..

• Frida82

Jag har tipsat om den här låten förut, men jag måste bara göra det igen, för den är helt underbar!
    Christina Aguilera "The right man"

• Petra74

Härliga möhippor ni har haft tjejer!!
    Som jag har skrivit så får jag ingen men kompisen ska dra med mig på allsång på fäsningen i Kungälv på torsdag så det får väl bli en minihippa! Dessutom är Måns zelmerlöv där och han är ju inte dum att titta på!

maljor:skönt att din sambo var nöjd med svensexa nr 2!

• maljor

Ja det var en superrolig möhippa och jag är oerhört tacksam mot killarna som fixade svensexa nr 2 för min m2b. Det är hans nya jobbar kompisar faktiskt... och deras tjejer var med på min hippa. Blev förvånad men jätteglad för vi kommer jättebra överens allihopa.
    De hade blivit rörda av att bli tillfrågade om de ville vara med.

Igår kom m2b's nya bestman hit med sin tjej och hälsade på. Fick diskutera lite över bröllopet och så. Hoppas det löser sig nu.
    Är glad att han bytte bestman för i helgen fick jag veta att det inte bara var mig den första killen hade varit otrevlig mot (han som slängde på luren) utan han hade varit otrevlig mot m2b's familj oxå!!! Helt otroligt *skakar på huvudet* Dessutom trodde han inte att jag skulle berätta hur han hade betett sig för min m2b.
    Berättar allt för honom...

Men, det börjar ordna upp sig nu förhoppningsvis
    Festprogrammen blev jag klar med igår *äntligen* så dem ska jag skriva ut nu, vigselprogrammen är klara och ska bara skrivas ut så fort vi får klartecken från kantorn ang. solosången, har 1!!!! servett kvar att göra och sedan ska det bara knytas sidenband runt.
    Nästa vecka ska vi åka och handla resterande mat.
    På fredag får vi hämta m2b's vigselring
    Måste försöka hitta en liten present till bestman oxå så det ska vi kolla på idag.
    Svärfar ska hämta alkoholen vi har beställt.
    På måndag är det dags att göra naglar
    Sen ska vi bara fundera ut nånting att göra i pausen mellan maten och tårtan och ev. nått under middan. Kanske om vi ska dekorera mer än bara borden i lokalen oxå.
    Sen är vi klara

• kela81

hej tjejer....

ja...mina vänner är helt fantastiska!

Här har det varit lite bröllopspyssel hela dan, och mitt i det så är det husköpet ochså

Har iallafall gjort nästan alla servetterna, fixat gästboken, ringt en miljard samtal, köpt balonger, M2b har klippt sig....tärnklänningen är klar

Ska ni ha nån utsmyckning bakom er? Vad i så fall? Behöver hjälp med ideer

HAr testat gjort blommorna till borden ochså, men ska nog köra typ murgröna istället för vanliga rodenblad...

kika in i mitt galleri där har jag lite bilder från dagens jobb
    www.familjeliv.se/krypin/kela81/galleri.php

• Fru Lindgren

Frida82

Jag har oxå haft mina konstiga drömmar...dels att fel musik har spelats när vi ska gå in, men värst var nog när en några gamla "snyggingar/kärlekar" dök upp - NEJ, tänkte jag, det här är ju fel jag vill ju ha min T!!! Tur att det bara är drömmar och inte verklighet. =)

• Fru Lindgren

Tror att vi har läget under kontroll här. Ska fixa lite mer med musiken bara till festen. Samt min lilla överraskning till m2b... =)

Ngn möhippa el svensexa blev det dock inte här (tror jag inte iallafall om de inte slänger ihop ngt i nästa vecka) för vi fick hastigt slänga oss iväg till min blivande makes hemtrakter. Hans pappa gick hastigt bort den 13/7.... =(

Har inte hört några detaljer, men vet att de då fick blåsa av både hans svensexa o min möhippa. Men det finns ju de som menar på också att man inte går säker bara för att man blir gift...så vi får väl se om/vad vi råkar ut för ngt...

Låter iallafall som om ni haft trevliga hippor ni som varit iväg på sådana!! =)

• kela81

Blivande fru Lindgren-urs va tråkigt Men kanske får du en fruhippa sen

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!