• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Melleni (4/8-07)

pust.. har fixat och fixat en hel del på två dagar nu och jag som trodde jag inte hade så mycket kvar.. Dyker upp hela tiden såna saker som man inte tänkt på. I morse va jag så stressad att tyvärr råkade jag skälla lite på killen, de va inte menningen men de bara brast.. men jag bad om ursäkt.
    I morgon är de en dag som är helt fullbokad.. allt börjar hod fissan, färga hår och toppa sig. Sedan hämta killens väst sedan åker vi till stockholm för att hämta dukar på westmans. Sedan hem för att köpa alla ingredienserna till köttet vi ska göra i ordning. sedan åka runt med kötet till alla som ska hjälpa oss att göra den.. Sen på kvällen blir de att avsluta med öva valsen på lokalen.. Pust.. en hel del åkande och fixande nu.. men har räknat med att ta de lungnare på fredagen:)

Jo måste bara berätta en sak som hände oss i dag. vi va till festlokalen och skulle kolla så de hade fixat allt de lovat fixa men tro inte att de hade det så de fattades tallrikar, bestik så de räcker till 100 pers och de behöver vi ha. och de stod att de skulle ifnnas de. vi åkte till de som hade ansvar för det och sa till de sa till oss att de tyckte vi skulle åka till en annan lokal och hämta, men vi sa bara att är de likadana då? - Nejk säger de. Men vi vill ju inte ha olika tallrikar och bestik.
    Killen min blev arg och sa till de är upp till er att fixa så allt finns i lokalen när de står att de ska finnas allt. Så se till att fixa de. Så nu skulle de köpa in allt nytt. och kasta allt gamalt:) Så tack för att killen röt till.
    Ibland behövs de.

Hoppas ni har de bara tjejer..

• lillfrugan4/8

hallå tjejer hur går det emd allt

vad har ni kvar

• kela81

Trulis-åh, va kul I eckerö kyrka eller? Är du ålänning? *Nyfiken-jag är det nämligen *

jag drömmer med om bröllop var enda natt....och alltid är det nått osm bli galet....sen så har jag börjat bli lite hispig ochså.....var och köpte läppstift idag efer provsminkningen,
    läppstiftet så helt ok ut i afffären, torkade av det och betalade, sen så att jag mig i bilen och sambon körde iväg....så skulle jag visa honnom läppstiftet, öppnade det och målade läpparna...det var jättstarkt och knallrosa Och istället för att då lugnt konstatera att "jaha, det där blev ju itne så bra" så börjar jag lipa....sambon kollar på mig och fattar ingenting....varpå jag snyftar fram..."buhu...din fru ser ut som en hora....* ska vi åka och byta då? frågar han "näääää....de kommer int eatt byta *snyft snyft* jag får se ut så här"

de böt läppstiftet och min m2b har tassat ¨på tå hela dagen

• yamahabettan

jaha då var alla kläderna hämtade, och klänningen jag drömde om passar perfekt efter 2 tim justering...tummen upp för cinderella i piteå. plockade ögonbrynen i dag och fy fa..va ont de tog,men snyggt blev det.jag har gjort festprogram till barnen och tryckt xtra vigselprogram i fall att det kommer fler till kyrkan..fullt upp med andra ord..

• veronica123

Ser bra ut för er alla vad gäller vädret! De har lovat strålande sol och varmt och skönt! Hoppas att det blir så också... Lycka till! Själv har vi tänkt ha bröllopet i juni så det är en bit kvar, tyvärr har smhi inga såna prognoser... ;)

• lillfrugan4/8

Godmorgon tjejer
    ännu en dag närmare vår stora dag.
    Åh jag har egentligen inte tid att sitta där har fullt upp idag, känner mej redan stressad, måsta städa av lite här hemma vi ska ha gäster som bor här, klippa gräset så ska jag klippa mej i em. vi måste åka till festlokalaen och fixa lite oxå. så ja har häcken full

ha en toppen bra dag tjejer tjingeling

• Melleni (4/8-07)

kollade precis på smhi hemsida och där ser de ut att vara sol mellan tolv och 18 på lördag.. Men vist allt kan hända..

• fruaugusti07

sol låter bra!
    Har egentligen inte heller tid att sitta här.
    Sonen har till råga på allt fått en förkylning så att han har svårt att andas emellanåt så nu vakar man på nätterna ibland.
    Toppen då man kanske hade behövt vara utvilad! Jaja det får gå ändå!

Hade en toppendag med dottern på stan igår.
    Bara umgås och inget bröllopsbestyr, om man inte räknar med presenterna vi inhandlade till bestman och tärna och dylikt!
    Skönt att komma bort lite bara....
    Nej nu ska vi städa lite... syns senare!

• lillfrugan4/8

annaochkim

tala inte om förskyldning har haft ont i halsen flara dagar nu, vägrara vara förskyld på lördag

så håll tummarna

nu ska jag klippa mej hej hopp

• kela81

hej tjejer! Hur går det...själv har vi mssor med småfix kvar! Men men...har fått upp vår underbara toastm,adame till stan nu, och hon fixar mssor åt oss!

Själv har jag varit på en 2 timmar lång behandling (helkropps massage, örtbad, aromabastu m.m) såååå välförtjänt och underbart

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!