• Bruden blå

4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!

Välkommen till vår sista tråd innan bröllopet. Nu är vi inne på sista raksträckan fram till bröllopet.
    Kom igen tjejer (och om vi har tur någon kille som hittar hit), nu tuffar vi på sista biten tillsammans och planerar våra drömbröllop.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!
  • Petra74

Maljor!
    Din blivande verkar vettig så jag tror att han hör av sig till dig!
    Jäkligt barnsligt beteende av kompisen och varför ljuga inför de andra killarna?

• Petra74

Tre veckor kvar idag!
    Börjar kännas lite pirrigt även om vi bara ska ha med vår närmsta familj.
    Här om natten drömde jag mardrömmar, dels att min blivande stod och pratade i telefon med sin lillebror och när jag sa till honom att ni träffas ju snart fick jag till svar att han inte skulle komma! Och han ska vara vittne!
    Sen precis innan vi skulle iväg till vigselplatsen kom jag på att jag glömt gå till frissan!!!

Kan tala om att när jag berättade denna dröm för min bästa vän som ska vara vittne så lovade hon att hon skulle allt se till att jag kom till frissan!!

Ang sånger. Vi ska ha två solosånger; Den här stunden(shania Twains from this moment on) och Ted Gärdestads För kärlekens skull

Sen gifter vi ju oss borgligt så in och utgång blir på cd: Har två att välja till ingång: För att du finn me Sonya Alden eller Evighet(den carola gjort) med en Tomas Andersson
    Utgång blir: Kärleken förde oss samman med Ulf lundell

• maljor

min m2b ringde nu under morgonen...

det verkade som att hans polare hade planerat en tysklandskryssning OXÅ. Det innebär att han skulle komma hem tidigast tisdag natt!!!
    Nu blir jag ännu mer orolig =(
    han lät dock hyfsat pigg så det är ju bra men hans polare sen då =(

sen skickade hans morsa mess, de kanske kommer hit idag!!! inte vill jag ha dem här heller *morrar*

roligt att det verkar lösa sig för er smartiz!!!!

• Petra74

maljor!
    skönt att han hörde av sig.
    förstår att du är orolig!

Du får fly fältet!!! Sig till blivande svärmor att du har annat för dig!!!!

• maljor

hehe... jag öppnar inte dörren om de plingar på

Fick precis tag på sambons chef (eller han ringde mig när han såg mitt missade samtal) och frågade om han hade lovat att sambon skulle få vara ledig och det hade han absolut inte! Han hade däremot ställt som krav att om de skulle få hämta honom på jobbet så skulle han komma till jobbet måndag morgon nykter och i helt skick!!
    Kändes faktiskt jättebra och nu kan jag lugna ner mig lite iaf!!

• Petra74

maljor: Skönt att du fick prata med din blivandes chef.

• maljor

ja det kändes bra.
    Han trodde att jag hade fått veta alla planer men berättade gladeligen allt han visste =)

Så, nu kan jag sätta igång med allt jag behöver göra =)
    Ska ner på stan och köpa den andra morgongåvan till m2b

• maljor

nu hörde m2b av sig!!! Han kommer hem om ett par timmar och han hade pratat med sin polare som slängde på luren i örat på mig men han förstog inte alls varför jag hade blivit förbannad och alla de andra killarna var fortfarande förstummade över hans beteende.
    Skönt att veta att jag inte var ensam om reaktionen iaf.

Tack för stödet och för att ni orkar lyssna på en "hönsmamma"

• fruaugusti07

skönt att han kommer hem nu iaf. Hans kompis verkar vara knasig dock. Men nu när din m2b har pratat med honom kanske ni kan låta det vara ett tag och se. Han kanske kommer på själv att han har varit knäpp och det skulle ju vara synd att förstöra stämmningen inför eran fina dag!

• fruaugusti07

just nu håller jag på och bakar tårtbottnar till tårtan. Hittade ett jättegott recept på chokladbotten som inte smular sönder.....
    dessutom är smeten farligt god!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 sista tråden innan bröllopet!