Muggles, kommer de ända från Australien och så stannar de bara i några dagar?
Jag hade också mycket sammandragningar innan men sedan när det verkligen gällde så var det inte sammandragningar på samma sätt, jag hade trott att magen skulle bli hård men det var mer bara som en smärta som kom och gick.
Victory, ni verkar ha det stormigt till och från, hoppas att ni är sams nu i alla fall. Ni som har verkat vara så överens på sista tiden vad det gäller att få till det här med barn?
Bebisen har varit grinig nu på förmiddagen, jag tror att hon behöver sova men inte riktig lyckas. Nu fick jag henne precis att somna efter att ha vandrat runt med henne bra länge och så lade jag henne precis i vagnen. Jag tror att hon sov i två och en halv minut, lagom så att jag hann sätta mig här framför datorn och nu är hon vaken igen! Fast hon har inte börjat skrika än så jag tänkte att jag hinner väl skriva klart i alla fall...
Maken har åkt till Ica för att handla och ringde precis och säger att de öppnar inte förrän tolv. Det är ingen idé att åka hem emellan eftersom det är en bit så han får sitta där och vänta stackarn.
Det blåser som sjutton idag också men det verkar inte bli något regn som det ser ut just nu i alla fall. Vi tänkte åka iväg och äta lunch sedan och till kvällen kommer mina föräldrar tillbaka, de har varit iväg till Varberg på fest en sväng, så då äter vi väl något med dem gissar jag.
I morgon åker vi hem efter att ha varit här i fyra veckor, det känns lite tråkigt att semestern nu nästan är över. Jag ska ju visserligen vara hemma över nästa sommar också men det blir ju till att åka hem till lägenheten nu.
Fast å andra sidan vill vi planera hennes dop och så länge vi sitter här så blir det ju ingenting. Och husvisningarna kanske kommer igång snart också.
Maken är i alla fall hemma en vecka till så vi ska göra lite utflykter är det tänkt, det går ju ganska bra att ta med sig bebisen ut på dagarna, bara man är tillbaka innan oväsendet börjar framåt kvällen.
Just nu ligger hon och har jättekul med sin Spöket Laban-mobil - så kan det gå! Nu fick jag några minuter extra för mig själv!