• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Lappis,

det låter jättehärligt at ni fått flytta hem igen! :)
    Och det är ändå mysigt att ha sådana där saker att pyssla med. iallafall om det inte är alltför mycket, och om man är ledig.

• sweetstreet

kan inte heller slita mig från datorn.
    Har den oftast som frukostsällskap. Och så även idag.

BS jag förstår ifall du är trött på natten och inte känner för att "leka" med iris då.... ;)
    Men det låter ändå som om ni har det väldigt bra och mysigt ihop på dagarna!! :)

Mugglan!
    OJ är det så det känns!!!! :o Kanske gillar inte Slick'n när du vänder dig för då blir det sjögång där inne??? :D

Hur länge ska era gäster stanna? Några dagar eller längre?

• sweetstreet

Och jaaaaaaaaa

självklart ska vi 6-a järnet nu under helgen.
    Men just nu känns det nästan stressigt att få in i schemat. men det är klart det ska gå!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    jag har inte trillat omkull än
    ha ha ha

jag stod på huvet i tv soffan igår i två vändor och ruskade om magen ordentligt några gånger under tiden.
    Men tror ni det lille skrället vänder på sig för det

hmmmmm
    hn brås heeeeelt på in far!!!!!

faaan vad sur jag är på borren...
    hmmm hur politiskt inkorrekt är det att vara sur på sitt ofödda barn
    hmmmm
    får vel hoppas att alla moraltanter håller sig borta från tråden annars kanske de står på BB när det är dags och sor borren infrån oss för att jag skäller så dant på han...
    ha ha ha

näe

men helt ärlig så är jag fanimej arg på honom....
    heeeelt lönlöst ... jag vet.....
    men aggro fruLlan är sån...

nåja, det blir fler övningar på huvet kan jag lova. Jag tror inte alls att det kommer fungera men då har jag iallafall prövat...

annars håller vi på att fixa och trixa i köket.

Ni ska ju inte tro att det är någon vanlig standard renovering....
    nej då....

När fryuLlans make är i farten då ska man göra ALLT och gärna med någon ny teknik som är oprövad och häftig....

Så inte bara ska man byta skåp osv... nej då el ska dras in i vägga OCH just nu håller maken på att bygger in ventilationsrör iu skåp....
    suck....

varför kan min make inte vara som andras och bara göra saker rakt upp och ner.....
    nej då....
    bygga in rören ska man.....

suck....

men men jag ser ljuset i tunneln iallafall.

Sweetan:
    ni får vel säga som det är till folk runt omkring.. att ni behöver tid själva för simmar jakt

är ni ute nån stans kan ju toan vara en spännande omgivning för simmar jakt

BS: ha ha ha
    jag tycker det låter jätte mysigt med ett par viftande bebis fötter i sängen, oavsett tt klockan är mitt i natten

men fråga mig om några månader om vad jag tycker....

mugglan: det låter som om slickn håller på att göra sig redo för att komma ut nnu
    ihhhhhhhhh vad spännande.
    Nästa trådbebis blir en tjej.... undrar just om det blir du eller snartis som får henne.....

• sweetstreet

Haha!! :D

Särskilt som de amerkianska toaletterna alltid är "bås"...! :o

Då kan det bli spännande när de andra som använder toan undrar vad man gör inne i sitt bås.
    Ännu mer spännande blir det när NYPD kommer instormande för att arrestera en för förargelseväckande beteende!! :D :D :D

• sweetstreet

Nu ska jag dra till jobbet.

Ta det lugnt FruLLan!!!!
    Ni kommer få ett superfint kök när det är klart!!!! :)

:p

• nu är jag fruL

men vad gör man inte för att bli befruktad sweetan.. bås eller inte

ha det så kul på jobbet.....

Jo, köket kommr verkligen bli super fint när det är klart. Det är bara det att jag vill ha det klart NU.
    Men så är inte fallet när man har världens mest super petiga make....
    suck....

hmmmm
    Jag skulle vilja måla en hylla, men jag får inte för maken för färgen innehåller tydligen lösningsmedel...
    men man tycker ju att det borde finnas en varningstext på bruken om det var farligt, men det gör det inte....
    fast det kanske är dumt att chansa...

suck...
    hatar att inte få göra saker!!!!
    Vill kunna och få göra allt!

• Lapinette

Själv längtar jag efter sex. Är supermysig och gosig så t o m maken undrar vad det är med mig. Kan inte den där tanten dra sin kos?! Fast idag börjar det avta så snart är det nog över.

Frullan - lycka till med dina huvudstående övningar

Sweet - och du med ditt sexande!

• sweetstreet

Hm, vad menar du Lappis???? :? :? :?

Såååååå 6-tokig är jag väl inte???
    Men i denna tråden blir det ju liksom lätt fokus på detta eftersom "inget 6 - inga barn"... :)

• Lapinette

Jag menade lycka till med sexandet!

Själv har jag köpt en hälsotidning då min ena kollega smsade mig häromdagen och skrev att hennes homeopat hade en artikel i tidningen om barnlöshet. Själv är jag inte så där homeopatik men jag tänkte läsa vad hon har att säga.

Har målat lister och nu målar maken dörrfodret i badrummet. Ska ned till tvättstugan och sen är det dags att börja med middagen. Oxfilé och ratatouille. Har letat som en galning efter aubergine men det verkar inte vara säsong för så ratatouille får bli utan.

Svar på tråden När märker man av det?