Tinga ? Nja, vi har faktiskt haft ganska bra väder de senaste dagarna här i Norrbotten. Inte jättevarmt eller jättesoligt, men hyfsat och uppehåll. Men vi tänker ändå inte ha dåligt samvete för att vi är inne och målar eftersom det verkligen är på tiden att vi får det gjort! Sola kan vi göra i Thailand!!!
För övrigt fattade jag inte heller uttrycket ?böj? förrän jag började använda CB!
Något jag ännu inte hänger med riktigt på är era smeknamn på bebisarna i magarna, typ Kick?n, Slick?n osv. Vad kommer det ifrån egentligen? Jag var nog inte så aktiv i tråden när de smeknamnen kom till? *skäms lite*
Maken var på fisketur häromdagen och tog hem ett antal gäddor m.m. Sen gjorde vi storkok och frös in matpaket till katten. Gissa om kissen är lycklig!?
Tack, Frullis och ni andra som kommenterade alkohol + bebisverkstad! Då kan jag dricka vin och njuta av livet ikväll också!
(Och JA, jag dricker bara måttligt!!)
I pensionärfrågan håller jag med Muggles: De är ju så ensamma så de går ner på stan när det är som mest rusning för att få träffa lite folk.
Haha, Lapinette, min make har nog också någon form av manlig PMS ? eller mans, som han kallar det. Lättretlig och inte alls sugen på sex, tyvärr!
Nu ser jag fram emot morgondagen. Jag fick ju maken att göra en ?gök-kalender? för att han skulle ta ansvar för sexandet den här gången. Första datumet är den 27:e så vi får väl se om han minns det och kommer att ta initiativet. *Hoppas på sprut*
Förresten Frullis: Håller med Lappis, träningsvärk vet jag inte men nog brukar maken bli lite nött på den stackars grovarbetaren om vi jufsat för mycket. Så det gäller att göra det i lagom mängd! Typ varannan dag, max!
Men tyvärr verkar mina hormoner var helt ur led!! Under tanten var jag dö-k*t men nu när jag borde vara sugen känner jag nada. Hmmm? VARFÖR är min kropp så rubbad!? Jag är också rädd att mina 6-hormoner tog slut där under tantveckan?
Välkommen till tråden Pudan! Och välkommen till norrland! (fast det är ju stort?) Här är det alltid sol? nästan?