• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

FruLLan,

min man har en gång varit med och försökt vända en kalv rätt!!!!! :o :o :o
    Han var liten då (maken alltså!) men de kände ngn bonde i närheten av deras sommarhus så han fick vara med när de skulle försöka vända kalven i rätt läge.

Tydligen så la de en planka på kon (som då fick ligga på ena sidan) och sedan gick de helt enkelt på den där plankan fram och tillbaka ver kon!!!! :o

Jag gissar att det inte är fullt lika brutalt när man försöker vända en liten bebis rätt i magen?!?! :? :? :D :D

Hm, kanske borde de försökt få kon att stå på huvudet????????? Kanske hade kalven vänt sig av sig självt då???? :?

• sweetstreet

Pudan

självklart!!
    Här är alla välkomna!! Så länge amn inte sticker in nicket i tråden och ropar att man plussat och sedan bara drar igen.... :( Det har hänt ett par gånger och det känns rätt trist!
    Här inne stöttar vi varandra och kämpar ihop!!!! :)

Faktiskt heeelt otroligt vilken underbar tråd! Jag har inte träffat någon enda i tråden än IRL, men det känns ändå som jag känner de flesta stammisarna åtminstone "lite". :)

• Tinga

Hej, hej pudan! Kul med en nykomling!

Nu tackar jag för mig för idag; ska hem och göra ÄL-test och sen blir det väl en runda i sänghalmen så småningom. Har vänner på middag, så vi får bärga oss en stund!

• sweetstreet

Är själv inte direkt purung även om jag såklart inte är lika lastgammal som Lapinette!!! :D :D :D :D :D :D

Men jag går mot 35 så jag ligger inte efter så många år... :?

• amira

Här är en till som planerar att få en liten i magen ganska så snart hoppas jag... Har dock just börjat testa lite...

• sweetstreet

Tinga!!!
    Ha det så kul ikväll! ;)

Och det är jättekul att vi cyklar tillsammans denna vända! :) :) :)

• sweetstreet

Amira!
    Skoj!

Lycka till och känner du för det så fortsätt gärna hänga med oss i tråden! :)

• pudan

Sweetstreet......

Inga dåliga idéer här inte

• Lapinette

Vill också rumla runt i sänghalmen. Känns som evigheter sen sist i o m inseminationer och nu en seeg jäkla mens.

Det blir att ta igen allt under semestern.

• pudan

Sweetstreet........

Om man är lastgammal när man just passerat 35 måste jag vara stenålders - fyllde 40 i juni.....

Tinga......

Tack för välkomnandet....Ha en trevlig kväll och gäspa demonstrativt när huvudrätten är avklarad så att ni snabbt blir ensamma

Svar på tråden När märker man av det?