• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Ehhhh....champagne i brallan??!!!

• nu är jag fruL

hmmmmm
    braket när jätte magen fruLlis ramlar omkull naken efter att ha försökt stå på händer kommer nog höras över halva stockholm ikväll....

otymplig
    Jag
    va??????

fast jag är bra på att vara naken

ha ha ha

sweetan
    jag tror inte man KAN förbruka sitt sexförråd....
    och framförallt inte du....

sen vad faaan i produktionstider är det bara att pippa oavsett maxlust eller inte.
    Så det så.....
    in och ut och sprut liksom. va faaaan
    gossex kan man ha annars.
    Vid ÄL är det leverans som räknas

ha ha ha
    guuuuud vad torr och tråkig jag låter.
    Som en gammal arg militär
    ha ha ha

• pudan

Lapinette.....

Så skönt att kunna glädja sina trådkompisar! Jag tar genast denna tunga börda att vara äldst på tråden på mina vältränade (???) axlar

• sweetstreet

Japp!
    Jag står nu i givakt och planerar in en sprutövning till kvällen!! Måste bara kolla så att alla krigare finns på plats! :D

• pudan

Sweetstreet.....

Vi bor i Malmö så det har mest varit regn och mer regn hela sommaren........Nu till semestern ska vi dock upp till min familj i Norrland och njuta av solen. Förutsatt att den lille attan inte går i moln då och visar sig i Skåne bara för att j-klas

Var bor du?

• Lapinette

Frullan - I promise det blir skumpa i helgen. Vill fixa lite god mat som passar till och inte en wok som tar död på champagnen.

Känner doften av semester som kommer närmare och närmare. Ska jobba hemifrån imorgon...undrar hur det ska gå?!

• sweetstreet

FruLLis,
    tyvärr KAN mitt sexenergiförräd ta slut. Och ofta gör det det när jobbet tar över.... :(

Och just nu är jag grymt jobbsugen eftersom jag äntlgien fått något positivt resultat! :) Vilket gör att mitt huvud plötsligt fokuserat mer på jobbet än på 6-et.

Konstigt jag vet, men så är det ibland...:?

• Lapinette

I Sweetland är det hot, hot, hot!!!!

• pudan

Nu är jag Frul

Visst är det så - kvantitet framför kvalitet i ÄL-tider! Min man var så matt att han funderade på att sjukskriva sig för att hämta sig men när han kom på att det bara skulle innebära att han skulle tillbringa mer tid med mig gick han raskt till jobbet för att vila upp sig i nån skrubb

• BrudSommar2006

Tänkte bara säga hej, jag har inte läst ikapp sedan igår än men bebisen vaknar nog när som helst. Vi har varit ute och åkt hela dagen, fikat, ätit lunch och fikat igen på olika ställen och handlat present till dem som vattnar våra blommor hela månaden på Paradisverkstaden. Lilla Iris har i princip sovit hela dagen, bara vaknat korta stunder för att äta men har inte på långa vägar ätit lika mycket som hon brukar ha hunnit med vid den här tiden på dagen så hon kommer nog att vara riktigt hungrig när hon vaknar. Hon har dessutom sovit riktigt duktigt i natt, hon var visserligen vaken mellan sex och halv åtta men sedan gick vi inte upp förrän nio, så mycket som jag sov i natt tror jag inte att jag sovit en natt sedan hon föddes. Nej, nu tror jag att hon börjar vakna, ska ägna mig åt att läsa i kapp medan jag ammar då. Hej så länge!

Svar på tråden När märker man av det?