• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

ha ha ha lappis
    ska vi börja jämföra länge sedan man rumlade i halmen...
    då ligger du i läääääää så det skriker om det gumman

ha ha ha
    vi har vel haft sex en gång (för en månad sen) på ca 4 månader.
    Ha ha ha
    jag vet i fan inte längre HUR man gör eller VARFÖR i helvete man gör det
    men det verkara vara nåt ni andra gillar

Hmmmm
    att få en planka på magen och att nån sen ska gå på den...
    hmmmm

näe....
    vill inte verka negativ... menNÄE
    jag försöker nog ställa mig på huvet i stället.
    Det låter faktiskt också livsfarligt när man tänker efter...
    balansen är ju helt obefintlig för tillfället....

hmmmm lappis

insyn
    vaddå tror du det hjälper om man är naken n är man stälelr sig på händer????
    okej då

fast vi har inte insyn....
    inte till sängen iallafall

• sweetstreet

pudan

Självklart är du stenålders!!!! :D :D :D :D

Men det är bara kul med några stenåldringar i tråden också!!!!! :)

Hade du ngt roligt 40-års kalas??

• sweetstreet

Hahahahahahaha!!!
    FruLLis!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

Ska du stå på huvudet NAKEN????!!!!!

Ojojoj, detta låter mer och mer spännande tycker jag.
    :)

• Lapinette

ÄNTLIGEN!!! är jag inte äldst här på tråden. TJOHOOO!!! Du är mer än välkommen Pudan!

• Lapinette

Frullan - oavsett med kläder eller naken så vore det skoj att se dig försöka stå där på huvudet.

• sweetstreet

Förresten vad gäller 6-torka så tycker jag att jag bidrog med en lång tids celibat nyss! Så nu hoppas jag att det dröjer ett tag innan det blir celibat igen.

Å andra sidan så är jag lite orolig för jag känner mig inte alls lika aladåb-k*t nu som innan ÄL förra cykeln!!!! :o :o :o

Hm?? Undrar vad det beror på??
    Nu borde man ju vara som en katta i mars, men det ÄR jag itne. Inte alls faktiskt. Kanske blev det alldeles för mycket 6 förra veckan när maken kom tillbaks och vårt 6-förbud var slut?? Tänk om jag använde upp all min 6-energi då?? För tidigt!!! :o :o

• nu är jag fruL

Åhhhhhh kalas!!!!
    vad kul

jag är så sjukt sugen på att få dricka vin.
    Hmmmm
    har inte jag tjatat om det de senast 8 månaderna nu????
    ha ha ha

men jag VILL ha vin.

Känenr faktiskt lite med lappis make.
    HUR kan man bara komma på tanken att tacka nej tikll champagne en kväll????
    är du helt galen kvinna

näe du lappis.
    maken din verkar heeeeeelt totalt vara vid sina sinnens fulla bruk, ingen pms där inte ...

tänk om man kunde få lite skumpa.......
    mmmmmmmmm

• sweetstreet

Fyyyy vad jag hoppas att det ska rinna till lit i brallan under dagen!!!! :? :? :? :? :o :o :o :D :D :D

• pudan

Sweetstreet.......

Jodå, en hejdundrande fest med alla vänner i trädgården....Ja, du läste inte fel. Det var en av de få dagar denna sommar när det faktiskt var strålande sol! Helt underbar dag och inte blev det sämre än att alla gratulerade så väldigt på 20-årsdagen - jag har sååå snälla vänner!

Det är en ålder jag varmt kan rekommendera faktiskt - man har full koll på vad man vill, anpassar sig inte så till alla andras önskemål och har, enligt nån undersökning, det bästa 6-et man kommer att ha nånsin

• sweetstreet

Wow!!!
    Pudan det låter bra!!!!

Fest är alltid skoj! Och det var ju bra att vädret var finemang också när ni planerade att vara utomhus!
    Har förstått att sommaren varit rätt kass iår... Om man inte bor i Norrland.... :?

Var bor du????

Svar på tråden När märker man av det?