• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • pudan

Lapinette.....

Du visste mer än jag i alla fall .....Försöker du och din man oxå skaffa barn?

Pudan

• Lapinette

Vi har försökt i drygt ett år och har gjort 2 inseminationer så visst har jag lärt mig en hel del under tidens gång. Om det inte funkar de närmaste månaderna kommer vi att gå på IVF.

Hur länge har ni försökt?

• pudan

Vi har inte försökt så länge - ett drygt halvår bara. Vi har dock vänner som har försökt i flera år och vet hur jobbigt det kan vara.

Blir litet irriterad på människor som slänger ur sig saker om "fel på de små tjänarna" och håller bebisfabriken stängt" och annat liknande idiotiskt. Det är inte så att det funkar klockrent för alla på en gång. Våra vänner ska nu besöka en man som är alternativmedicinare och som har hjälpt minst 15 par som andra nästan gett om. Vi håller alla tummar för dem, dig och alla andra i tråden som jobbar på det!

• Lapinette

Den här tråden har varit igång sen i juni/juli förra året och bland de som var med från starten blev ett gäng gravida i november och sen kom ett nytt gäng i april. Man säger ju att 80 % blir gravida inom ett år. Dock har jag min ålder emot mig så för oss som passerat 35 tar det lite längre tid. Det är bara att kämpa vidare!

• sweetstreet

Lappis - det KOMMER att ta!!!!!! :)

När jag kommer till Sverige i december räknar jag med att både du och jag ska ha varsin knodd i magen!! :) :) :)

Så DEEEEE så!!!!!!

• sweetstreet

Och VÅGA INTE dra till HongKong då!!!
    För jag vill minnsann träffa dig och dricka alkofri glögg!!!! :D

• sweetstreet

pudan,

du kasnke vill hänga med oss i denna tråden nudå?? Ifall ni är igång och försöker???? :? :)

Du är i vilket fall välkommen!

• pudan

Så du hör oxå hemma bland oss mogna magnifika kvinns

Har inte sett ditt namn i tråden för oss gamlingar men jag har å andra sidan inte varit så flitig jag heller där på sistone...

Ja, det är bara att bita ihop och träna, träna och åter träna.....Tur att det är en så nöjsam aktivitet det ska tränas på

• Lapinette

Sweet - om det blir HK så blir det i slutet av oktober så i december är jag hemma och förhoppningsvis med en liten IVF bebis i magen.

• pudan

Sweetstreet.....

Tackar och bugar - jag känner mig härmed ordentligt välkomnad!

Svar på tråden När märker man av det?