Good morning!
Victory - härligt att "stormålarna" verkligen kommit igång nu!
Det är så himla skönt när man äntligen får se resultatet av sina ansträngningar. Jag gissar att ni har bra målarväder i dina trakter också; dvs så dåligt väder att man inte får dåligt samvete för att man inte är ute.
Muggles - man akn bli avundsjuk för mindre när man läser om hur härligt ni hade det igår! med tanke på hur den här sommaren har varit låter 20°C som rena värmeböljan.
Dessutom är det ju varmare i solen, så jag kan tro att det var skönt. Solsken en hel dag är ju också en lyx!
Lapinette - jag tänkte på dig imorse när jag cyklade till jobbet, och faktum är att jag tänkte samma sak som Muggles skrev om; att det var ett tidigt MF. Isåfall blir ju nästa insemination (tredje gången gillt!) riktigt intressant - första gången bom, andra gången halvträff, då måste ju sista gången bli träff! Det tar ju alltid lite tid att skjuta in sig och ställa in siktet!
Jag gjorde ett nytt ÄL-test igår eftermiddag, men fick inget utslag då heller. Dock har jag hela tiden trott att det är idag som gäller, och jag fick en indikation på det imorse, för tempen har stigit ytterligare litegrann (använder tempkurva också för att hålla lite extra koll, i den mån det funkar). Håller tummarna för att det blir full böj idag!
Apropå full böj - jag har tidigare inte använt Clearblues digitala ÄL-test, så jag har inte riktigt fattat var uttrycket full böj kom ifrån, men igår var jag på Apoteket och köpte sådana, så nu hajar jag.
Det har varit flera aha-upplevelser för mig de senaste dagarna - tänker på det vändbara barnvagnshandtaget också!