Har följt tråden hela dagen men varje gång jag varit på väg att skriva något så har lilla Iris lagt in sitt veto!
Det där med att resa med småbarn ska väl inte vara något problem egentligen men jag känner att jag bara inte orkar, jag skulle känna det som att vi störde de andra resenärerna alltför mycket, det är ju trots allt oväsen av olika slag mest hela tiden.
Vårbrud, roligt att det gick bra med första barnkalaset utan dig, var han det enda blöjbarnet? Hade ni kommit överens om att de skulle kolla menar jag? De kanske inte ens tänkte så långt?
Lapinette, det låter trevligt om det går att kombinera både resa och ivf-behandling då, jösses vad alla reser här i tråden, lite avundsjuk blir man. Men vi får nog spara slantarna till husköp och barnprylar nu framöver. Fast något husköp verkar det ju aldrig bli...
Muggles, att ta sig ut en sväng på sjön med bebisen borde väl gå, det enda är frågan hur man gör med flytväst, men det är väl värt att skaffa för er som har egen båt. Vi har bekanta som har båt och som undrat om vi inte vill med ut på någon kvällstur men det känns inte som att det är värt att skaffa något till henne bara för en tur.
Lapinette, vilken otur att släktingen inte heller fått till det än men jag har inte riktigt förstått hur pass aktivt de försöker, jag vet att hon skaffade ÄL-tester förut men jag vet inte om hon provade en månad bara eller har fortsatt och gången jag hörde talas om dem så blev de ju sjuka och jag vet inte om de ens lyckades få till det vid rätt tidpunkt.