• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Ahhh hoppas det är så... man har en viss mängd att få ut och får man ut massor i början så slutar den tidigare?!!

• nu är jag fruL

Jag har faktiskt läst om tipset att man ska stå på huvet för att barnet ska vända sig.
    sen läste jag även att någon skrev att man kunde göra den lite enklare varianten att böja benen så att man har typ fötterna udner knäna och lyfta bäckenet. det skulle tydligen hjälpa.
    jag gjorde faktiskt det igår kväll....
    men tror ni tjurskallen borren vänder sig för det
    naeeeeee da

• nu är jag fruL

grrrr

Mitt tangentbord fick spel...

Nåja, som sagt
    han vände sig ju inte av den lilla övningen...

Det verkar sjuuuukt jobbigt att stå på både huvud och händer. Undrar om jag ens kan
    men jag får vel prova...
    maken får vel hålla i mig. Om han kan.
    han har ju tunnat ur i samma takt som jag blivit större under graviditetetn.
    är det så att jag äter upp all mat hemma

ha ha ha
    man skulle kunna tro det.

hejsn sweetan

• Lapinette

Frullan - du måste säkert stå så där ett tag och samtidigt är det nog bra om du försöker vicka lite på baken...liksom dansa fast med huvudet nedåt. Har ni insyn där ni bor och vilken adress är det???

• pudan

Hur fort fick ni graviditetssymptom och hur snabbt kan man testa sig? Vilka var de tidigaste symptomen ni fick?

• Lapinette

Gällande sympton så är det väldigt individuellt men jag tror att de som har haft har fått de ett par dagar innan mens. Testa skulle jag rekommendera att göra på BIM-dagen. Gör du det för tidigt kan det visa negativt trots att du är gravid.

• Lapinette

Sorry, Beräknad Icke Mens dvs den dagen du ska ha din menstraution. Om den inte kommer när den ska så testa.

• Lapinette

pudan - tyvärr är jag inte någon expert vare sig på sympton eller tester . Tillhör inte den gravida skalan här inne på tråden.

• pudan

Tack! Många konstiga förkortningar att hålla reda på! Då får jag lugna mig litet innan jag kan testa - har fått så många konstiga symptom som inte bara kan vara inbillning så jag är ju nyfiken som bara den.....

Svar på tråden När märker man av det?