• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Kom igen Sweet!!! Nydesignad livmoder och hormoner samt det första försöket på flera månader. Hoppa på maken bara!!!

• nu är jag fruL

näe ni bruttor
    nu tror jag att jag ska strunta i det här och åka hem till maken och staken

och köket......

fast på vägen hem ska jag köpa en ny dammsugare.
    Snart är ju köket klart... (HOPPAS) och då ska det storstädas utav bara helveeeette!!!!

På något sätt så inbillar jag mig att det går bättre om man köper en ny dammsugare....

ha ha ha
    jag kanske inte är lika lastgammal som alla andra (är ju baaara snart 33 ) men jag är fanimej tantigast! bara så att ni vet!!!!

ha en kalas kväll allihopa. Hoppas att ni får ritkigt mcyket böjar och sprut

ha en toppen kvälla alla raraingar, nya som gamla.
    Puuuuuuuusssssss

• sweetstreet

oj Malmö!!!!

Ni har verklgien fått er beskärda del av regn i sommar!!!! :o
    Tinga bor också i Skåne och jag tror även Vårbrud i tråden bor där. Så det är kul med fler som inte bor i Stockholm. Har ju fått flera från Götet också i tråden. Först var väl Muggles ensam därifrån??

Min man är från Skåne och han var där för ett par veckor sedan när det var som värst...

Vi bor i New York nu och här är det v-a-r-m-t puh!!!! Man ska inte klaga men det är lite väl varmt och framförallt fuktigt här nu för att det ska vara skönt. Tror det skulle bli ca 80% luftfuktighet de närmaste dagarna och det gillar jag INTE!!! :(

• Lapinette

Hejdå Frullis!!!!
    Jag städade bort byggdamm hela kvällen igår så ikväll ska jag njuta av en promenad och så känner jag för ett kallt glas vitt vin. Mmmm...

• nu är jag fruL

men vad faaaan lappis.
    Du är ju knasig
    du skulle ju så klart ha skitit i woken och gått på champagnen!!!!

vad är viktigast????
    sprit eller mat????
    men framförallt, vad är godast????
    champagne elelr wok
    du prioriterade heeeelt fel

pudan
    ha ha ha
    då har du kört hårt med maken låter det som
    går till jobbet för att komma undan sin sexkrävande fru
    ha ha ha
    det är HELT rätta ÄL-takter det vill jag lova!

hmmmm
    kan en man få träningsvärk i snoppen förresten
    hmmmm
    intressant

just det jag skulle ju g¨å hem....

• pudan

Sweetstreet,

Ja, munter sommar har det ju inte varit men det har åtminstone varit behaglig tempeeratur på jobbet (har stora takfönster så solar det så blir det hitt som bara den).....Ska till Malta i september på bröllopsresa och där ska det i alla fall vara varmt!

80%- luftfuktighet.....nä, inte nån hit prexis. Då föredrar jag nog 100%- ig luftfuktighet i form av regn.

Dags att förbereda middagen så jag drar mig för idag. Ha en härlig kväll alla!

• Lapinette

Träningsvärk vet jag inte men däremot kan han bli öm av för mycket sexande eller som när vi träffades och hånglade massor men maken fick aldrig komma till...då gör det visst skitont!

• pudan

Nu är jag FruL

Ja han vart helt utpumpad Inte kan han klaga hos kompisarna heller för vem vill inte ha en sextokig fruga

Gubben min är läkare och omåttligt intresserad av kroppen och alltdärtill. Ska genast vidarebefordra din fråga om träningsvärk till honom.....Återkommer med svar så fort jag vet (eller har kört slut på mannen igen så han kan uttala sig ava egen erfarenhet...Det vet ju alla forskare att det är det mest tillförlitliga)

• pudan

Nu måste jag verkligen laga middag........Pinjenötsbiffar med fetacréme och rostade grönsaker står på menyn!

Ha det!

• Lapinette

Pudan - kan du skicka lite biffar till Stockholm?! Har helt förlegat mig nu på sommaren och det blir att äta ute var och varannan dag. Lovat förbättring nu när vi flyttat tillbaka och jag kan laga mat i vårt eget kök.

Svar på tråden När märker man av det?