• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Lappis!!

Jehooooooo!!!!!Ingen tant ingen tant ingen tant!!!! *sjunger för full hals* :) :) :)

Jag vet att du inte vill testa dig utan vänta ett ta till för att se vad som händer, men hur många dagar över tiden tänker du vänta innan du testar tror du???
    en, två tre???

Å jag är sååååå nyfiken!!!!

Förresten så är detta med att inte ses ibland skitbra tycker jag!!!! :)

Nu sedan min man kom tillbaks från sin Sverigeresa så har det varit så otroligt bra mellan oss!!!!!! På alla vis!
    Inte minst på 6-fronten. Celibat i en dryg månad gör verkligena tt man får ordentlig aptit!!! :D :D :D :D :D

Ojoj....

Jag är bara lite "rädd" att vi ska köra slut på oss alldeles nu innan det egentligen är dags för "Stora Stöten"!!!! :o ;)

För om jag det blir som jag tror så kommer jag ha ÄL typ på fredag. Och då borde vi jufsa på som fasiken nu under veckan väl??? Så vi får helt enkelt hoppas att vi orkar med det nu efter att ha "maraton-6at" varje dag flera dagar i rad nu.... :? :o :o :o

• Piggelin1

Haha, Sweet - så om vi träffar er & ni är alldeles hålögda & ser utslitna ut nästa vecka, då vet jag vad det beror på

• sweetstreet

Heeeeej September!!!

JÄTTEGRATTIS på födelsedagen!! :)
    Hoppas du fått mycket tårta och fina paket! ;)

Ni kommer få en härlig vecka i Grekland! Passa på att njuta!

Vi har får 1-åriga bröllopsdag idag. Men vi firade igår.
    För ja, det blev såklart lite firafira ändå...! :)

Först kollade vi senaste Potter filmen. Den var bra tycker jag, men inte lika bra som förra tycker jag. Men det beror nog på att jag tycker att boken (nr 5) är en av de "tristare och serien. Men filmen var ändå klart underhållande.

Sedan gick vi på en jättemysig indisk restaurang och åt såååå god mat!!! Vi beställde deras "tasting menu" så det blev 6-rätters med "rätt vin" till varje rätt. Mmmmm!!!!! :) :) :)
    Me like big time!!!!! :D

• Lapinette

Sweet - har ju inköpta test som ligger i lägenheten i stan. Troligen ska jag förbi där imorgon och då tar jag med mig dem. Men som sagt, kanske inte ens kommer så långt.

Vågar inte vara positiv.

• sweetstreet

Moahahaha just det Piggelin!!!! :D :D :D :D

• Lapinette

Grattis Sweet - låter härligt med middag och film. Själv satt jag ute på verandan på landet till 01.00 och drack en massa vin efter supergod middag gjord på grillen.

• sweetstreet

Låter som du haft en jättebra helg på landet Lappis! :)

• Lapinette

Så härligt att vara där och bara slappa. Ligga med en bra bok i gräsmattan och läsa. Supernice!

Nu är det en vecka kvar att jobba och sen semester!

• sweetstreet

Ja, restaurnagen var otroligt mysig, även om den var bland det mer "pricy" vi varit på här i NYC. Men det var det värt! Ibland är det skoj att lyxa till det lite och inte tänka på notan! :)

Och jag gillar vekrligen detta med "smakmenyer" (eller vad heter det på svenska???) också! Att få lite men av mycket. OCH att man får vin till varje rätt som liksom "lyfter fram" smakerna ännu mer!

Ja suck, om det är något jag verkligen kommer sakna den dag vi flyttar härifrån så är det restaurangutbudet... :( :?

• sweetstreet

Låter härligt!
    Då åker ni också till Grekland väl??

Svar på tråden När märker man av det?