• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Gillar också att bli fysiskt trött men gör ju det helst på ett dans eller funkpass. Det som är skönt med att springa mot att dansa som jag helst gör så är det att man kommer ut och får frisk luft. Jag och maken sprang ibland i skogen ovanför Cannes. Superhärligt!

• sweetstreet

Heeeej!
    Måste till jobbet strax *sen som vanligt* men ville säga till Lappis att jag håller tummar o tår! :) Och så vill jag säga GRATTIS till Izzie för det fina ULet!!! :) :)

och Tinga,
    jag var ute o sprang i måndags och har inte riktigt hämtat mig än tror jag...! :? :D :D :D
    Men hoppas kunna dra ut igen nu i helgen.
    Men tidigare i veckan har det varit så varmt o fuktigt att man knappt velat röra sig alls här så springa har liksom verkligen inte varit aktuellt. Men enligt väderleksrapporten ska det bli "torrt" nu i helgen!!! Jippie!!!!!!!!! :) :) :)

• Lapinette

För att springa måste det vara rätt temperatur. Inte kallt och inte för varmt. Perfekt på vår och höst på Rivieran.

• Tinga

Hej Sweet! Kul att det finns fler löpare här! Då kanske du slipper känna dig som en spermie nu i helgen, om det ska bli torrare väder!

• Lapinette

Sweet - den springande spermiern i NY

• Tinga

Jag springer i alla väder, men visst har jag "favoriter"! Vår och höst på rivieran låter behagligt; ska passa på att testa det i september när vi ska dit.

• Tinga

Spermier är väl alltid på språng, eller?

• Tinga

Förresten, Sweet; nu har jag skickat ett par av våra bilder från Grand Canyon till dig! Det blir ju inte alls samma sak i 2D som i 3D, men bättre än inget!

• sweetstreet

Wow!!!! :)

Såg otroligt häftigt ut!!!!!
    Var ju vid en Canyon på Kauai (Hawaii) och tyckte det var en otroligt cool känsla att se. Men den är ju väldigt liten jmfrt med Grand Canyon.

• sweetstreet

Förresten.... SIMMAR inte spermier egentligen???? ;)
    Eller har jag missat något??? Kanske finns det sk spermieben??????? :o

:D :D :D :D

Svar på tråden När märker man av det?