• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Tänk vad insnöad man blir. Sitter solo här, har typ haft 3 telsamtal idag, har NRJ på (inga nyheter där direkt) och har googlat på olika företag och varumärken hela dagen. Känns som jag lever i min egen lilla kokong.

• sweetstreet

Haha!!!! Tja, så har jag det här också oftast. Fast jag brukar iofs kolla in på svenska tidnignarnas websidor då o då för att uppdatera mig. Amerikanska är urdåliga. Då får man i stort sett enbart Irakkriget samt lokala nyheter....! :(

• Lapinette

Har DN som öppningssida men då jag inte har stängt ned alls under dagen så hamnar jag inte där igen.

Annars...hur är det i NY?

• sweetstreet

Jag tror stenhårt på teorin att ditt sekret har varit värsta killern och att inseminationen nu gör att simmarna lugnt kan ta sig fram till ägget utan att utkämpa en dödsdans på vägen! :)

• sweetstreet

Här är det VARMT och FUKTGT!!!!!!!

Börjar nästan inse hur det måste kännas att vara spermie! :D :D Att ta sig fram blan en massa folk när det är varmt, och klibbigt!
    ;) :o

• sweetstreet

Men AC:n fungerar ialalfall på jobbet idag! Skönt! För igår stängde de av den pga ett elfel.

Men våra vanliga hissar fungerar inte nu pga av samma elfel. Så vi får ta "varuhissen" vilket tar en eeeeeevighet för den är såååå slööööö. Och när ALLA ska ta den så är den såklart ändå slöare!!!!! :[ :[ :[

• Lapinette
    Sweet den lilla spermien!

Ja, då kan du tänka dig vilken djungel jag har. Helt jäkla ogenomtränlig.
  • Lapinette

Sitter på 1 trappa så här behövs ingen hiss men av någon konstig anledning är det ingen luft här på sommaren medan det är sånt vinddrag och kallt på vintern. Och nu är det bara typ 17 grader ute. Jag får sitta med fönstret öppet för att över huvudtaget kunna andas...sånt liv på gatan utanför. *SUCK*

• sweetstreet

Haha Lappis!!!!

Liv från gatan! Well well, det är väl NYC i ett nötskal!!! ;)

Om det är något jag fortfarande har lite svårt för med ednna staden så är det allt oljud!!!!!!!

• Lapinette

I jämförelse mot NY är nog Linnégatan superlugn.

Nu ska jag dra!

Ha de!

Svar på tråden När märker man av det?