• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

på tal om knas+namn

säg detta på engelska: isak min bror

• Lapinette

Snartis ... på tal om att min bror precis smsade.

• -August-

Piggelin - tack! Det dar ska jag kolla pa infor semesterveckan hos svarmor. Mysigt pyssel om det haller pa att regna.

Isak ar ju fantastiskt roligt! Lampligt knasigt, inte vulgart utan bara sa man drar pa munnen .

Jag jobbar pa en skandinavisk bank med tre britter i gruppen. Vi jobbar mycket med norrman och gubbarna roar sig sa gott at namnen Birger, Venche (en stor kvinna, typ bar maid om jag forstatt ratt) och allt med Aas saklart, Aasgaar.

• Snart så....

hhahah man måste verkligen passa sig när man väljer namn till bebisen.

• Lapinette

Gick för något år sen igenom den franska kalendern och kollade av alla namnsdagar i jakt på att finna fina namn ...men det gick inte så bra. De flesta var gräsliga eller klart svåra för min familj att uttala. Faktum är de även har lite svårt för makens för och efternamn. Det låter ok men är inte helt korrekt uttalat. Mais c'est la vie!

• Hjortron

Brud i augusti- Vad kul, då är vi några på cykelsemester med andra ord.Föreslår att vi undviker Kärringön och cyklar raka vägen mot MVC och inskrivningen

Snart så- Spännande. Tänk vad fort det gått. Tycker det var nyss som du symptomade ikapp med oss andra. Vilket datum är du beräknad till?

• Lapinette

Jaaa, undvik Kärringön!!! Ha, ha...ska själv åka så långt bort som möjligt i helgen. Tror ni Mariefed är tillräckligt?!

• -August-

Ah nej, jag ska ju till Gotland och till svarmor

• Snart så....

Hjortron, nu är det mindre än 30 dagar kvar, beräknad till 18/8 :)

Ja det är faktiskt lite galet att tiden gått så fort :)

Svar på tråden När märker man av det?