Kan annars rapportera att jag känner en hel del rörelser nu - mest på morronen & kvällen, så det verkar som om det kan vara en Piggelin Junior på G
Morgon- och Kvällsmänniska?? Fast det syns inget utanpå ännu - mannen väntar otåligt...!
Annars så försöker vi njuta så mkt det bara går av "sista semestern i tvåsamhet" - sova länge, läsa tidningen länge, läsa bok länge, ta dagen som den kommer & lyxa
"Bara vara" helt enkelt!
Läste bla ut en bra bok igår - Sara Kadefors "Fågelbovägen 32". Rekommenderas varmt!! Muggles, hojta till om du vill låna den!
Clown förresten - kul med en Gbg:are till!
Ang namndiskussionen så har vi faktist inte börjat prata seriöst om namn alls ännu. Vet dock säkert at vi kommer att knipa igen, just för att undvika andras åsikter & kommentarer. Detta ska ju vara vårt val
Klok BM som sa det där med att strunta i att tänka på om vänner väljer samma namn - det är ju faktist inte ovanligt att vissa människor glider bort ur ens liv (eller iaf längre bort) beroende på hur livet utvecklas etc.
Sist men inte minst (ska snart sluta gagga - dels för er skull, dels för att vi inväntar ännu några Sthlms-kompisar som ska kika förbi på middag på vägen söderut senare ikväll) - såg att ni pratade om årsdagar. Måste ju berätta om mina föräldrar som träffades -61, förlovade sig -62 & gifte sig -63. De firar fortfarande, mer än 40 år senare, alla dessa tre datum varje år. Kanske inget superavancerat, men en god middag, ett schysst vin, pappa köper blommor osv. Rart! Men jag håller med dig Sweet att överraskningsfirande är helt underbart också! När man minst anar det liksom!