Hej svejs!
Tack för alla tips om skärgården! Synd att jag inte slängde ut frågan tidigare bara... Missade de flesta av tipsen, men jag ska spara dem till nästa gång!
Det blev iallafall Fjäderholmarna efter att ha fastnat i timmar på turistbyrån och inte blivit klokare för det. Var väl inte as-impad av F-h direkt, ångrar att jag inte stod på mig ang Sandhamn. Men men, vädret var fint iallafall. :)
Nu är vi hemma igen. Vi ska ju på UL på to morgon. Är så nervös. Känns ovant för jag är inte så stirrig annars. Undviker FL just nu, vill inte riskera att ramla på någon tråd med där man upptäckt en massa hemskheter under UL. Ser jag tråden MÅSTE jag läsa. Sjukt, jag vet. På något sätt vågar jag inte riktigt ta till mi graviditeten innan jag fått bekräftelse på att det verkligen växer något därinne som mår bra. Men nu är åtminstone väntan inte så lång.
Skönt att höra att ditt UL gick bra, Syrran! Precis den typen av läsning jag behöver just nu. Har för mig att du är 2 dagar före mig med det mesta. Flyttade de ditt datum efter UL? Har för mig att du skulle ha 17-19/12 från början, men jag kan ha fel...
Clown - Välkommen i tråden! Saknar ord för tråkigheterna med din man. Skickar en kram till dig! Stöt och blöt med oss!
Frullan - Skönt att helgen gick förhållandevis bra! Tänkte på dig och undrade hur du valde i sista änden. Verkar som du fattade rätt beslut iaf, eftersom du känner dig så lättad! Skulle inte heller oroa ihjäl mig om jag vore du ang maten. Har oxå haft vänner vars bebisar varit små, men som växt till sig rejält under de två sista veckorna och sedan fötts normalstora och fullt friska. De växer väl i etapper de små liven?
September - Skönt att kroppen kommit igång med mensen, då kommer du ju på banan snabbare. Förstår att det känns frustrerande att vänta ytterligare en månad, men det kanske är vad som krävs för att få allt att fungera med lite hormonhjälp under nästa försök? Skickar en kram iallafall!
Page - Usch då! Det låter som du går igenom en riktigt tung period just nu. Vet ju inte vad som hänt, men skickar en stor hög kramar till dig!
Lappis - Jag håller tummarna!!! När är BIM?
Jag har ett litet namnproblem... Jag har oerhört svårt att falla för killnamn, och har därför bara hittat ett namn som jag fallit handlöst för. Tom maken gillar det. För några veckor sedan diskuterade vi namn med några vänner till oss (de skulle ha nu i juli). Tjejen var positiv till "vårt" namn, men inte killen. Hursomhelst hade de inte bestämt sig för vad deras bebis skulle heta, och i söndags ringde de och berättade att deras bebis fötts, och gissa vad han skulle heta? Just det, "vårt" namn. Till saken gör att killen är min makes bäste vän. Med andra ord vill vi inte att våra barn ska heta likadant. Blev så satans besviken. Jag vet att jag inte på något sätt äger det namnet. Jag vet heller inte ens om vi kommer att få en kille, men... Känner mig bestulen på nåt vis. Är jag supersjälvisk?