Heej tjejer!!!
Ville bara kasta in ett litet inlägg nu innan jag drar till jobbet!!!
FruLLan! Å vad skönt att det gick så bra som det gjorde i helgen!!!!! I knew it!!!! :) :p
Och oroa dig inte för maten o Borren!!! Jag LOVAR att det inte är något du skulle kunnat göra genom att äta annorlunda. Näe! så länge du inte svälter så gör inte Borren det heller!!
Snartis!!
Hahaha!!! :D OJ! Badoljeutbrott!!! Värsta sortens utbrott!!!! :o Bäst man passar sig. ;)
Var inte orolig för sängen! De är så små när de kommer att de kan sova nästan i vad som helst. Ja inte en syltburk förstås.... Men jag har kompisar som hade en stor korg med liten madrassdär deras bebbe sov första 3 månaderna innan de skaffade spjälsäng.
Lappis!
You go girl!!!!!!! :p :p :p
September,
skitbra att tanten kommit!!! :) Skönt att du slipper "oroa" dig nu utan vet att kroppen är igång igen.
Ang ert nästa ÄL försök skulle jag nog vänta, men skulle fråga någon "xpert" om råd först. Men eftersom ni redan fått rådet att vänta en cykel (för det fick ni va??) så är det kasnke bäst?
Ang hcg så är jag fortfarande lite frågande. Börjar trofoblasterna att utsöndra detta innan eller efter implantering?????
Clown!
Välkommen in i tråden!!!! :)
Jag har också svårt att hitta rätta orden, men det enda jag kan säga är att jag verkligen förstår er och hur ni resonerar. Och även om det är helt omöjligt att ens försöka sätta sig in i din situation så TROR jag att jag jag skulle resonerat likadant OM jag varit där.
Stor Kram till dig!!! :p Och häng gärna här i tråden med oss och diskutera stort som smått. Även mycket svarta och ledsna tankar finns det plats för, så du behöver absolut inte känna att du "drar ner" tråden ifall du vill prata om jobbiga saker också.
Victory,
skönt att se att du verkar lite gladare nu trots allt. :)
Tinga,
Jag broderade också när jag var yngre! :) Men nu har jag inte gjort det på massa år. Typ sedan man började jobba mer. Har helt enkelt inte tid....
Men tyckte det var jättekul förr. Tyvärr tycker jag itne det är så jättesnyggt med en massa borderade dukar överallt så jag använder inget av det jag en gång gjorde. Men min mamma har en del av det hos sig. :) :)
Mindre,
heja heja!!! Hoppas det går bra med bröllopskorten!!!!
Nu måste jag dra!!
Tittar in igen! :p