• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Clown

Hej, jag är ny på denna tråd, får man vara mé?
    Jag ska troligtvis göra provrörsbefruktning efter sommaren och kände att ni hade mycket att tillföra.

• Lapinette

Välkommen Clown!
    Hur länge har ni försökt och vart ska du göra din IVF?

Själv är jag gammal på tråden (ett år) och gjorde min andra insemination förra helgen. Vi har försökt i drygt ett år utan resultat och om inte insemination funkar så går vi på IVF till hösten.

• Lapinette

Victory - låter helt rätt med en långresa när det är grått och kallt här.

• Clown

Har inte försökt mer än en månad, sitter bara i en risig sits. Gifte oss förra året och nu är min man döende. Vi får hjälp för att vi ska kunna få till det lite fortare. Vad tycker ni, är det fel?

• -August-

God morgon allihop och valkommen Clown!
    Vi har nyss borjat forsoka och har nu AL-jakten i fokus :D.

• -August-

Nejmen Clown - sa hemskt! Hur lang tid har han kvar? Ar det cancer? Finns det inget hopp?

• Lapinette

Clown - det låter verkligen frukstansvärt. Finns det inget hopp?

• Clown

Vi har inte fått någon tid, vet bara att han inte kan bli frisk på varken cellgifter eller strålning. Han har kanske ett par år. Vill inte belasta tråden med en massa tråkigheter, ville mest ha tips på hur ni ser på det, har nämligen följt er tråd länge och ni verkar så vettiga i era resonemang.

• -August-

Oj Clown. Ja, vill du ha stod sa finns det har, men jag forstar ditt syfte. Nar det galler prata skaffa barn sa har du kommit ratt . Har ar vi ett gang tjejer i olika stadier som du har sett.

• Lapinette

Clown - då byter vi ämne. Har du genomgått en undersökning och är uppbokad för IVF?

Svar på tråden När märker man av det?