Wow, nu var det liv i luckan! Good morning to you Sweet! Kul att mannen ar tillbaka
.
Puman - Ah sa skont att allt sag bra ut! Jag kan tanka mig att man kan bli nojjig av all info som cirkulerar framfor nasan pa en
. Tyvarr fick jag ju stalla in mitt cellprovstest pga tanten. Men det anade jag nastan, i a f hoppades. Ja Tinga, vi har varit tva som jublat nar tanten kom! Tamligen sallsynt kan jag tro
pa den har traden, men jag hade just slutat med piller och ville ha igang systemet... Sa darav hurra, hurra, hurra!!!
Ah Victory - det later helt underbart med Thailand under hostmorkret
! Det lat valdigt dyrt dock, men det ar ju i o f s for tva pers fran Lulea. Jag kan tanka att utbudet pa reguljarbiljetter ar lite battre fran Arlanda, och darmed priserna. Jag akte reguljart for (nej, ojojoj sa lange sedan det var...) sju ar sedan, och da betalade jag 4 100 kr fran Arlanda. Det var visserligen en text-tv-annons... :-O och dessutom i mars till Bankok. Kanske inte riktigt hogsasong!
Om jag vore du skulle jag nog kika lite och sedan (nar jag ser att det bara skiljer nagra tuseningar) boka fran Lulea. Smidigt och skont :-P, och dessutom sahar i barnaplanerandet maste man ju satsa pa comfort for kropp och sjal
.
Tinga - vilken harlig resa du har varit ute pa! Bade storstadsliv och naturupplevelser. Jag var au-pair (for maaaanga ar sedan) i Boston, och "lekte" da mest med en mormontjej fran...bamparambaaam... Salt Lake city
. Halva stadens invanare ar tydligen mormoner - coolt. Nar jag besokte henne var vi runt i manga nationalparker i Utah och bla Grand Canyon. Jag bara myser nar jag tittar pa de korten. Kul att fa aka runt med sin alskling dessutom :-P.
Vad var det basta pa resan? Jag vill sa garna dromma mig bort har en stund...