Ah nej, vad ar det som hander :[ :? !!!
September - Fy fasen vad trist och tungt. Jag forstar att du maste kanna dig uppgiven. Som tur ar finns det mycket kvar att gora i form av tester och undersokningar.
Victory - Ajajaj, jakla objudna tant rod
. Jag tar tag i din hand och drar dig framat till nasta forsok att akta oss for tanten.
Sweet - jajjamensan, det var augustibruden som jublade och skrattade hogt av gladje da tanten kom!!! :D :D :D Nu far vi spurta tillsammans! Cykeln blev alltsa 37 dagar for mig och vi hade tyvarr helt och hallet missat (den eventuella) AL pga mannen var i Sverige. :? Lang cykel men ok. Ser fram emot en mojlighet pa semestern till veckan
Varbrud - Jag haller tummarna for UL till veckan. Forstar att det kanns laskigt med erfarenheten farskt i minnet. Tank sa liten risken ar dock! Miniminimini!
Lappis - Kom ni inte ivag? Vad tusan ar det med alla kappar i hjulen?
Har i London har vi en trott och mosig dag efter ett litet cocktailparty igar. Vi kunde ANTLIGEN vara pa balkongen nastan hela kvallen. Det har ju varit sa forbaskat kallt anda sedan april! Vi hade drinkknytis och fick darfor dricka mangas olika smaskiga favoriter. Min favvo igar var en med mosade jordgubbar, vodka razz, martini och massa is
. Mums!
Kan bara halla med foregaende skribenter om FL - superbra for viss info men det galler att vara oerhort selektiv! Sjalv fann jag mig sjalv (efter en timmes intensivt klickande) helt besatt och uppskramd av all skrackpropaganda under "manlig infertilitet". Eller det relevanta inlagget jag sag haromdagen: Allvarligt tjejer, sag arligt nu, vad tycker ni om stora blygdlappar? Ar det ackligt, sexigt...bla, bla, bla...
Ja, man valjer som tur ar sjalv vad man vill lasa!
FruL - Har du varit hos slaktingarna eller stannade du hemma? Vi var alla sa insatta i dilemmat men jag missade nar det egentligen var dags. Igar gissar jag. Det borde finnas NAGON dar att prata med trots att nagra ar puckade. Beratta, beratta!